Symptomen maar negatief :(

<p>Sinds eergisteren ben ik ontzettend misselijk. Tegelijkertijd heb ik ook een honger gevoel.</p><p>Sinds vanochtend hele hevige dorst en nu net wel wat krampjes. </p><p>Maar getest en negatief :(.. </p>

[quote quote=10282213]Wanneer zou je ongesteld moeten worden dan? Ben je al over tijd?[/quote]
Dat is helaas niet bekend door dat mijn cyclus onregelmatig is. 

Maar heb je bijvoorbeeld getest wanneer je je eisprong had? En zit je ver in deze cyclus t.o.v. je vorige ongesteldheid? 

[quote quote=10282237]Maar heb je bijvoorbeeld getest wanneer je je eisprong had? En zit je ver in deze cyclus t.o.v. je vorige ongesteldheid?[/quote]
Nee. Niet getest. Nee nog niet ver!
Maar je kan toch geen symptomen hebben met een negatieve test? Als je symptomen hebt dan is er toch ook HCG. 

Alles kan, kan dat hcg nog te laag is voor een test, kan dat je gewoon ziek bent, kan dat je het zo graag wilt dat je schijnzwanger bent.. 
laten we uitgaan van het eerste dan gewoon nu om de dag of over een paar dagen net wat je wilt weer testen en dan zal hij wel positief worden als het zo is toch

[quote quote=10282239] Nee. Niet getest. Nee nog niet ver! Maar je kan toch geen symptomen hebben met een negatieve test? Als je symptomen hebt dan is er toch ook HCG.[/quote]
Dat kan zeker wel! Je lichaam kan je enorm voor de gek houden. Ik voelde elke maand van alles en bij mijn beide zwangerschappen was ik alleen onverklaarbaar moe voor NOD

[quote quote=10282259] Dat kan zeker wel! Je lichaam kan je enorm voor de gek houden. Ik voelde elke maand van alles en bij mijn beide zwangerschappen was ik alleen onverklaarbaar moe voor NOD[/quote]
Klopt. Maar als je echt zwanger bent bedoel ik. Dan heb je symptomen door HCG dus zou je positief moeten testen. Anders heb je de symptomen toch niet

Terug
Bovenaan