Symptomen maar testen negatief

<p>Hoihoi! Ik zou morgen 8-4 mn nod moeten hebben, maar heb sinds vorige week al een aantal symptomen. Verschrikkelijk gevoelige borsten en tepels,  mijn tepels zijn groter geworden vreemde krampen, heel veel maagzuur en ik ben constant doodmoe. Maar de testen die ik maandag en gisteren heb gedaan zijn negatief. Zijn wel regelmatig gezellig in de slaapkamer. Wanneer zou ik weer een test doen?   Even extra info.. ik ben in september vorig gestopt met de pil, februari voor het eerst weer ongeveer ongesteld geworden. Veel klachten maar niet veel bloedverlies, maart hetzelfde verhaal. Aangezien mijn zus pcos heeft, heb ik de 20ste een echo ingepland om te kijken of bij mij alles goed zit. Dus ik weet het allemaal even niet meer ??  Groetjes aleida</p>

Sommigen testen pas laat positief. Zou niet teveel op kwaaltjes afgaan en vandaag even kijken of je ongesteld wordt. Zo niet, dan morgen eens testen. Voor je nod testen is sowieso zonde van je geld.. ik snap je ongeduld, maar negatief testen is ook niet leuk.. succes!

Vanmorgen op mijn werk(gehandicaptenzorg) kon ik geen enkel luchtje hebben, ik werd echt overal misselijk van. Van luier tot leverworst ?
dus ga morgenochtend vroeg nog maar een testje doen, en heel hard duimen 

Terug
Bovenaan