Symptomen maar toch een negatieve test

<p>Wie of wie heeft hier ervaring mee? <br /><br /></p><p>ik zal even kort uitleggen wat mijn situatie is. Begin mei kreeg ik ineens een doorbraak bloeding door de pil heen, waarna ik 7 dagen pauze had ingelast. Daarna weer begonnen maar op dag 8 van de strip (17 mei) met mijn vriend besloten dat het wel tijd was om te stoppen met de pil. Sindsdien ook meteen foliumzuur gaan slikken en geen alcohol meer gedronken. Na het stoppen met de pil een lichte onttrekkingsbloeding gehad maar dat stelde niet veel voor.</p><p>nu ben ik al een aantal dagen ineens flink misselijk, harde tepels/ gevoelige borsten en last van mijn humeur. Hier heb ik nog nooit last van gehad. Net getest maar helaas toch negatief.. </p><p>ik heb werkelijk geen idee vanaf wanneer ik moet tellen qua dagen. En herkennen jullie deze klachten als je toch negatief test? <br /><br /></p><p>groetjes Merel </p>
 
Klinkt alsof je lichaam aan het ontpillen is. Daar passen alle klachten bij. Heel lastig om te bepalen wanneer je cyclus zich weer gaat herstellen en vanaf wanneer je moet tellen. Je kan een menstruatie afwachten, of gelijk er voor gaan en regelmatig (wekelijks) zwangerschapstesten te doen mocht je direct zwanger raken
 
Kan heel lang duren voordat je lichaam klaar is met ontpillen. Ik ben bij mijn vorige zwangerschap ook midden in pil strip gestopt, krijg je eerst idd neppe bloeding. En daarna is het wachten op je eerste echte menstruatie. Die duurde bij mij 56 dagen. 
En dan heb je allerlei symptomen zoals pijnlijke borsten etc. Maar dat hoort bij ontpillen. Cyclus erna duurde 50 dagen,  daarna 45. Dus hoop dat jouw cyclus eerder regelmatig wordt. Ik was na 7 a 8 maanden zwanger.  Daarna niet meer begonnen aan de pil.  Dus nu was ik in de 2e ronde al zwanger. 
 
Jeetje wat lang zeg! Wel fijn dat het bij de tweede zo vlot ging!
Ik hoop nu inderdaad dat ik gewoon snel mijn menstruatie krijg, dan weet ik een beetje waar ik aan toe ben.
vorig jaar ook een aantal maanden gestopt met de pil (om andere redenen) maar had toen redelijk normale cyclus dus fingers crossed. 
 
Dit herken ik wel van het ontpillen. Zelf in januari laatste pil gehad, vervolgens behoorlijk onregelmatige menstruatie, maar vooral klachten die ik echt niet bij mezelf herkende. Vorige cyclus echt enorm zere, gespannen borsten, het gevoel dat ze op knappen stonden, had ik anders nooit, maar negatieve test. Afgelopen week beetje zere borsten, wel heel moe (maar net griep gehad) en ineens een positieve test. Had echt het idee dat m’n lichaam behoorlijk moest reguleren na de pil (die ik driekwart jaar heb geslikt).
 
Blijft toch gek dat je lichaam zo moet wennen na het ontpillen, ondanks dus een korte periode van gebruik. 
Wat fijn dat jij nu een positieve test hebt! Gefeliciteerd! 


ik wacht het gewoon af, weet in ieder geval nu dat deze klachten dus echt van het ontpillen komt. 
 
Terug
Bovenaan