Symptomen na bevruchting?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Zijn er mama’s die vlak na de bevruchting al symptomen gevoeld hebben en dus uiteindelijk echt zwanger waren ?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">zoja hoe kwam je er achter..?</p>

Ik!
Ik kwam er pas achter na mijn NOD. Daarvoor had ik twee testen gedaan die beiden negatief waren. 
Symptomen die ik had waren pijn in mijn onderrug, ik voelde de innesteling 6 dagen na eisprong (voelde enigszins vergelijkbaar), wat misselijkheid en gewoon een algemeen “anders “ gevoel. 
Wist het zeker maar dacht ook wel dat ik gek geworden was haha.
Denk jij het ook te merken? :)

Yes, ik had ineens heeel veel witte vloed.... En opgezette borsten.. En het klinkt misschien een beetje raar maar de Seks voelde anders mijn vriend vond dat ook haha

ik had een week na mn eisprong een aantal felle steken, soort spierpijn, bandenpijn gevoel bij mn baarmoeder. ( dit is denk ik innestelingspijn of bandenpijn). Ook werd ik een paar dagen voor NOD erg duizelig. Het was de 7de ronde dus ik had al zoveel maanden gedacht dat het raak was, maar deze keer voelde ik dus wel degelijk andere symptomen... nu 4.5 weken zwanger

Ik kreeg 5 dagen na mijn eisprong 2 dagen lang menstruatie krampen. Daarna was dit voor een dagje over. Daarna kwamen de ongesteldheidskrampen terug samen met rugpijn en zere borsten. En dit heeft een aantal weken aangehouden. Ik heb toen een week na nod getest en toen bleek ik 5 weken zwanger te zijn. 

Ik had nergens "last" van. Het uitblijven van menstruatie en een positieve test waren bij mij de eerste symptomen haha. Pas in week 5 of 6 begonnen mijn borsten wat zeer te doen. En een beetje moe. Dat was het eigenlijk.

Ik heb afgelopen zaterdag positief getest en sindsdien scan ik mezelf op symptonen. Ben 2 jaar geleden ook zwanger geweest, dus denk te weten wat ik kan verwachten. Nog niets gemerkt! Heb volgende week vrijdag wel een vroege echo bij 6 weken ivm een mk in oktober.

De dag na be bevruchting heb ik soort van menstruatie buikpijn gehad dat ook nog weken heeft geduurd eer dat het weg was. Ik dacht dus dat het gelukt was. Tegen de tijd dat mijn menstruatie zou moeten komen had ik nog meer klachten die ik nogmaal ook altijd heb als ik ongesteld moet worden, pijnlijke borsten en opgezette klieren in mijn hals. Toen was ik er van overtuigd dat ik ongesteld ging worden en dat ik die buikpijn mij verbeeld had. Testen bleven negatief tot 2 dagen na mijn NOD. Nu inmiddels 24 weken zwanger en helemaal happy!! Succes!!

Terug
Bovenaan