Symptomen negatieve test

<p>Hallo ,</p><p>ik heb een paar maanden geleden een miskraam gehad en ben daarna netjes 4 weken  na de miskraam ongesteld geworden. nu heb ik al dagen last van gevoelige tepels en eetbuien . Vanmorgen een test gedaan maar helaas negatief , wel 6 dagen voor mijn nod met een normale test . Zou ik toch zwanger kunnen zijn ? Omdat ik al wel wat kwaaltjes heb </p><p>Groetjes Em </p>
 
Dat kan zeker, gewoon even geduld hebben, dan kom je er vanzelf achter. ;) Ik had bij deze zwangerschap ook al een paar dagen kwaaltjes maar eerst nog negatief getest, een paar dagen later wel positief, en bij mijn zoontje weet ik ook dat ik me op een zaterdag raar voelde, die zondag negatief testte en toen de dinsdag wel een (hele lichte) positieve test in handen had. Dat er nog niet genoeg hcg is om te detecteren met een test betekent niet dat er nog niet genoeg is om jouw lijf al anders te laten voelen, of misschien voel je je wel anders omdat je progesteron en oestrogeen waardes ook al veranderen door de zwangerschap. ;) 

Maar je lijf kan je soms ook goed voor de gek houden, er bestaat natuurlijk ook een kans dat het gewoon niet raak is deze ronde. Hopelijk mag je snel zwanger zijn van een gezond kindje. 
 
Terug
Bovenaan