symptomen nemen af naarmate menstruatie korter bijkomt?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb al een geruime tijd last van allerlei kwaaltjes zoals gevoelige tepels, steekjes in mijn buik en lies,... maar nu moet ik binnen 3 dagen ongesteld worden en heb ik hier bijna geen last meer van.

Is dit normaal?

Hopelijk is er iemand die me kan helpen. BEn echt op van de zenuwen!
Gisteren te vroeg getest en uiteraard negatief :p

heey

Ja ik heb dat ook, heb een paar dagen last gehad van gevoelige borsten misselijk enz enz maar vandaag is mijn nod en idd lijkt het net of de klachten vermindert zijn vaag..
Zou verder niet weten hoe dat kan.
Ik ben het nog niet geworden maar de dag is ook nog niet voorbij he..

Groetjes ssuss

Hallo meiden,

Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar reken er maar op dat als die verschijnselen afnemen je hoogstwaarschijnlijk niet zwanger bent. Ik  ben er inmiddels ervaren in. We zitten  nu in ronde 7 en  heb in ronde 2 en 3 gedacht écht echt echt zwanger te zijn (supergrote, supergevoelige en superpijnlijke borsten -en ben niet zo rijkelijk bedeeld, dus dat stond me wel aan-  en allerlei andere 'kwaaltjes') en net een dag of 2 voor mijn nod werd het minder. En idd niet zwanger. Heb al wel diverse zwangerschapstesten gedaan, omdat ik niet kon wachten. Conclusie: je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden, dus reken er niet te snel op. Maarrrr.... iedereen is anders, dus uiteindelijk kan ik alleen maar voor mezelf spreken.

Succes en hopelijk zijn we lekker vlug zwanger met z'n allen.

Grtjs,

Tammy

Terug
Bovenaan