Symptomen of toch niet

Hoi,

Ik ben nu 15 weken zwanger en voel me beroerder dan ooit.
Mijn verloskundige vertelde me een paar weken terug dat het met 12 weken zwangerschap wel over zou zijn, maar het word alleen maar erger.
Ik ben continu moe en mijn lijf vraagt ook continu om rust, ook kan ik bijna niks binnen houden en vooral geen melkproducten. Ik heb knallende koppijn en mijn Fibromyalgie (reuma) is erger geworden. Ik heb nergens zin in en word hier super chagrijnig en gestrest van. En toegeven aan het moe zijn is voor mij geen optie, gezien ik ook nog een dochtertje heb, van bijna 2 jaar.

Ik durf niet zo goed naar de huisarts hiermee, gezien mijn huisarts alles denkt op te lossen met creme-tjes en paracetamol.....en ik geloof daar dus niet in.

Zijn dit typische symptomen of kan dit iets ernstigers zijn??
 
Iedereen ervaart een zwangerschap anders, en iedereen voelt zich anders.. als je echt wilt weten hoe en wat vk bellen.
Ik heb tot 20 weken slecht kunnen eten omdat alles er dan weer uitkwam... is bij iedereen verschillend, wanneer sommige dingen ophouden en andere kwalen beginnen.

gewoon vk bellen om advies daar zijn ze voor
 
denk inderdaad gewoon vk vragen om advies.
en als zij ergens aan twijfelen dan hoor je dat van hun! tegen misselijkheid als het te erg is kunnen ze je ook iets geven en anders via de huisarts!
groetjes en hopelijk krijg je meer energie en geen misselijkheid meer. en de hoofdpijn is ook vervelend.
die moeheid ken ik wel en hoofdpijn af en toe.
kun je echt niet gebruiken nee vooral als je nog een kleine hebt. bij mij wordt de moeheid al iets beter ik heb 3 kids en kan het dus ook echt niet gebruiken. gelukkig geen last van misselijkheid dus dat scheelt echt, want dat lijkt me niks.
ik ben nu ongeveer 9 weken
 
hoihoi

is moeilijk he om je aan de vermoeiheid toe te kunnen geven... is het af en toe mogelijk dat de kleine naar een oppas kan? zoals je ouders of schoonouders? zodat je af en toe ff kan bijtanken op een middag.. doet je dochter nog middagdutjes?

ik heb het geluk dat mijn dochter (3 jaar) redelijk rustig zelf kan spelen als ik bed lig... en soms slapen we dan samen smiddags..
 
Vervelend dat je meer last hebt van je FM (heb zelf ook FM maar gelukkig niet meer last, behalve extra vermoeid). Meestal geven FM'ers aan dat ze tijdens de zwangerschap minder last hebben???
slik je al iets van VSM mama puur of een andere? Helpt mij wel erg.

En verder inderdaad gewoon even de verloskundige/gyneacoloog bellen. Succes en hoop dat het snel minder wordt (het weer werkt ook niet echt mee!)
 
Ow wat is dat vervelend zeg!! Ik zou ook gewoon naar je VK gaan en vragen wat je er tegen kunt doen.. Van de verergering van je fibromyalgie schrik ik een beetje, heb dit zelf namelijk ook en hoop vurig dat dit niet verergerd..

Misschien is acupunctuur iets? Het schijnt tijdens een zwangerschap enorm te helpen...
 
Terug
Bovenaan