symptomen per DPO, wat denken jullie ?

Hoii,
Ik ben al 2 jaar niet meer aan de pil, Ik wilde geen hormonen met in mijn lichaam. We hebben gewoon zoiets gehad van als het gebeurt dan gebeurt het, maar nooit echt mee bezig geweest. Eind 2021 had ik last van mijn eierstokken, alle testen in het ziekenhuis gehad alles was goed gelukkig. Man is ook getest, ook goed! Regelmatige cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Maar door onze life-style nog steeds niet bezig met een kind krijgen en gewoon lekker feesten en doen.
Nu Sinds 1 januari beide echt gestopt met alcohol drinken en zijn we gezonder gaan leven en gaan we er echt voor. Dus nu onze eerste echte ronde eigenlijk.

Ongeveer 14 januari mijn eisprong gehad, geen ovutest gedaan. Tot 5 dpo aan de maca tabletten gezeten. Ik heb normaal nauwelijks PMS klachten.

1dpo: niets. Naar de Osteopaat geweest waar ik al een tijd loop ivm darmklachten. Verteld dat we voor een kindje gaan, heeft ook mijn baarmoeder los gemasseerd.
2dpo: Niets
3dpo: Niets
4dpo: Niets
5dpo: Beetje vreemd gevoel in mijn buik en veel afscheiding. Rechts en achter het schaambot wat steekjes.
6dpo: Veel afscheiding
7dpo: Heel moe, niet vooruit te branden, soms duizelig ook als ik zit. 's Avonds lichte hoofdpijn. Last van mijn onderrug en ook buikkrampen die doortrokken naar mijn benen
8dpo: Futloos, moet mezelf dwingen om iets te doen. Manlief wilde in de ochtend wat gezelligheid hihi, ik had totaal geen zin (waar ik normaal een heel loog libido heb, vooral als ik ongesteld moet worden) Lichte rugkramp en in de avond lichte menstruatie krampen, ook wat steekjes/plopjes in mijn lies.
9dpo: In de ochtend vroeg op gestaan en wat huishoudelijke dingen gedaan, daarna op de bank in slaap gevallen.. Daarna weer even energie om wat te doen, toen naar werk. Als ik een kop thee leeg drink ben ik hierna misselijk. Op werk ben ik nog steeds wat misselijk en wordt ik misselijk als er over eten gepraat wordt, lichte menstruatie kramp, vooral links. Ook weer steken in mijn linker lies

Ik wil morgen ochtend gaan testen, ik heb er nog 1 early van de kruidvat liggen, welke raden jullie nog meer aan?

Liefs !
 
Terug
Bovenaan