Symptomen plotseling weg

<p>Hoi, </p><p>ik ben vandaag 6w6d zwanger en voel me heel anders. Ik heb al enkele dagen geen rommelende darmen meer, geen buikkrampen, maar plotseling ook geen pijnlijke borsten meer! Na m’n eerdere miskraam (waarbij de last van m’n borsten ook opeens verdween) maakt dit me best wel angstig. <br /><br /></p><p>a.s vrijdag is de 2e echo. De eerste keer was er een kloppend hartje wat net begonnen was, maar toch heb ik er geen lekker voorgevoel over. <br /><br /></p><p>Iemand anders die dit meegemaakt heeft? </p>
 
hoi Dionsam,
Ik heb het zelfde gehad. Ook ik werd hier heel onzeker en onrustig van. Was écht niet prettig. Inmiddels ben ik 21,5 week zwanger. Het hoeft niet persé iets te betekenen. Ik adviseer je wel om gewoon de verloskundige te bellen, of desnoods te mailen. (Van je af schrijven is ook prettig). Ik voel me daar soms ook opgelaten over, maar het heeft me elke keer goed geholpen. Wie weet kun je nog wel even langskomen om even te kijken en/of luisteren. Wel zo fijn, zo met de feestdagen. Succes meid?.
 
Hey.
 
ik heb dat ook gehad. Zelfs vorig jaar kerst de verloskundige nog voor gebelt.
ieder mens en verhaal is anders, maar bij mij was het allemaal goed en is er inmiddels een dochtertje van 4 maanden. Je kunt soms dagen of weken hebben dat je je gewoon goed voelt. En geniet daarvan. 
vertrouw je hele zwangerschap op je gevoel.
 
fijne feestdagen. Volgend jaar zijn de feestdag heel anders! 
Succes 
 
Helaas heb ik vandaag weer voor de 2e keer deze week bloed, ook 1 keer helderrood met stolsels. De HA gebeld en die denkt een blaasontsteking, maar zei ook dat het een beginnende miskraam kan zijn. We gaan vanavond dus even langs de dokterswacht. Helaas lukt dat nu niet, vanwege m'n stage. 
 
Terug
Bovenaan