symptomen stappelen zich op

A

Anoniem

Guest
De symptomen stappen zich steeds meer op.
De vermoeidheid is er nog steeds maar met vlagen, met vlagen komt de maagzuur flink omhoog in combi met lichte misselijkheid, en met vlagen heb het last van me buik en borsten..

Ondanks dat er alles op lijkt dat het toch een zwangerschap is durf ik het niet te geloven tot er een positieve test is nog ff geduld en dan ga ik testen

Het is het eerste cyclus na het verwijderen van het spiraaltje dus weet niet wat me cyclus is maar hou ik het op 28dagen dan is mijn NOD over 2dagen..

Maar ik heb de 18de een bloeding gehad 1 dag echt daarna nog wat na gevloeid dus had zelf zo iets van dat was een korte cyclus maar nu ik symptomen heb twijfel ik of het een echte ongesteldheid was

Hey meid ,

Al getest ? je hebt gelijk met mij nod ..
Ik heb besloten tot zaterdag te wachten met testen ..
Wil gewoon als ik zwanger ben een dikke vette possy test hebben ;) ..Mijn symptomen zijn ff weg ben alleen erg moe en mijn temp is nog steeds hoog ...Ik ga voor je duimen !!

Liefss

Komisch dat we gelijk lopen..
Ik heb nog niet getest ik wacht sowieso tot het weekend...
Ik zit zelf denken aan iets langer wachten omdat bij mijn zoon het ook anderhalve week duurde voor hij positief was..

De symptomen veranderen hier elke keer.. Dan weer vlagen van buikpijn dan weer vlagen dat me borsten mijn gevoelig zijn. Dan weer vlagrn van hoofdpijn en vermoeidheid..

Maar op een of andere manier ondanks dat zit al een week zo is voel ik me niet zwanger maar kan ook zelf bescherming zijn heb elke keer zo iets van ach zal wel een griepje zijn die niet door komt..

Je zou al kunnen proberen te testen. Ik teste 7dagen voor mijn nod zwanger met de kruidvat test (2voor5).
Maar moet er ook bij zeggen dat toen ik mijn spiraal had laten verwijderen ook heel snel het gevoel had al zwanger te zijn. Dit bleek niet zo, de symptomen kunnen dus ook met de verandering van hormonen te maken hebben. De derde ronde na het verwijderen was ik well zwanger!
Ik zal voor je duimen dat het bij jou meteen raak is!

Liefs,

ja hoop natuurlijk dat het dan ook voor ons beide raak is ...

Merk wel dat ik nu iets meer moet plassen ..
en hou op mijn tel een vrouwen kalender bij met mijn temp en gewicht en zag dat ik bij mijn vorige cyclus een dag voor nod een daling had dus ik hoop zzoo erg dat het nu echt raak is :D
De hoop is er maar ook ik ben erg bang hoor ...

Duimen dus !!!!

Terug
Bovenaan