Symptomen vlak voor de bevalling

<p>Hoi iedereen,</p><p>Ik ben ondertussen bijna 38 weken en heb al enkele weken af en toe steken down under, veel harde buiken, menstruatiegevoel en af en toe een steek in mijn lies.</p><p>Vorige week maandag was er nog geen ontsluiting en de pruts was nog niet ingedaald, maar nu merk ik al enkele dagen dit:</p><p>* veel krampen en dagelijks menstruatiegevoel </p><p>* 2 tot 3 x per dag naar het groot toilet </p><p>* misselijk en ontzettend veel last van maagzuur</p><p>* extreem moe</p><p>* soms plotseling ineens heel koud hebben (geen koorts!)</p><p>* rugpijn onderaan (niet de hele dag)</p><p>* langere harde buiken dan anders en sneller </p><p>Zijn dit tekenen dat het voor snel is? Wat waren bij jullie de signalen?</p>

Ja alles kan. Probeer zoveel mogelijk te rusten nu het nog kan. Ik had ook voorweeen zoals je hierboven omschrijft en steken (indalingspijn/weeen) maar mn bevalling begon doordat mn vliegen spontaan braken. Zomaar ineens zonder pijntjes of voorweeen vooraf
Succes met de laatste loodjes.

Ik had juist een dag voor de bevalling echt nergens last van. En de dag van de bevalling veel pijn in de rug, ik had rugweeën.

Ik heb weken lang alleen af en toe harde buiken gehad, tot ik ineens 's ochtends mn bed uit kwam met voorweeën. Die nacht heeft het doorgezet naar echte weeën, vroeg in de ochtend had ik al bijna 5 cm ontsluiting. Mijn kindje was al wel langere tijd ingedaald.

Een aantal van de symptomen die je beschrijft heb ik ook al vanaf week 37. Zit nu op 39+2. Zegt dus helaas niet veel ben ik bang, kan alle kanten op.
Bij mijn eerste braken spontaan mijn vliezen (zonder symptomen vooraf) bij 37 weken en kwam de bevalling direct op gang. 
Succes met de laatste loodjes!

Hoi hoi...
ik werd in de ochtend gestript..na 41 weken en 2 dagen.. hele dag rugpijn gehad en in de nacht om half 2 liep ik helemaal leeg om het maar netjes te zeggen ;) half uur later begonnen mij weeeen...
3 weken daarvoor dacht ik dat zou gaan beginnen had overal last van maar was vals alarm haha 

Terug
Bovenaan