Symptomen voor eisprong of toch niet?

<p>hallo dames, </p><p>een aantal vragen, omdat ik nu nog niet precies weer hoe het allemaal werkt. Sinds een aantal dagen last van meer afscheiding. Dit merk ik vooral met afvegen na toiletgebruik en af en toe in mijn slipje. Het is een stuk meer als normaal, dun en licht wit van kleur.</p><p>rond dinsdag, woensdag merkte ik dat mijn libido omhoog ging en merkte ik af en toe wat steekjes in mijn liezen.. flink geklust de afgelopen dagen. Heb 2x een cyclus gehad van 27 dagen en een cyclus van 38 dagen dat was de laatste keer. Als ik een cyclus van 27 dagen zou hebben zou het betekenen dat ik gister normaal mijn lh piek gehad moet hebben. Als ik een cyclus zou hebben van 28 dagen zou dat pas 6 november zijn... </p><p>Aan mijn lichaam dacht ik te merken dat mijn vruchtbare dagen eraan kwamen maar ik weet het niet zo goed ?</p><p>Iemand een idee? </p>
 
Klinkt wel als ovulatie toch? Wat denk je zelf?
op welke cyclusdag zit je nu?
Doe je geen ovulatietest? Als je het graag in de gaten wilt houden en er toch mee bezig bent kun je net zo goed ovulatie testen doen? 5v2,50 bij de action. Dan zit je je niet meer constant af te vragen of het nou wel of niet zo is?
 
Ik zit nu op dag 15 van mijn cyclus. Vanaf vandaag ook een misselijk gevoel en af en toe weer last van steekjes. Ook een rommelend en kriebelend gevoel rond mijn navel. 
Ovutesten heb ik 3x gedaan maar gaf mij nog geen duidelijkheid. Kreeg elke keer een net wel net niet zo een donkere streep. Wat mij weer in twijfel bracht. Dacht deze ronde eens zonder proberen. 
 
 
Vogeltjee heb je de ovulatietesten van clearblue al eens geprobeerd? Daar hoef je geen streepjes te vergelijken oid, gewoon een smiley of niet. Het geeft mij in ieder geval een goed gevoel. Online (bijv. babyplein.nl) zijn ze een stuk goedkoper dan in de winkel. Misschien is dat een optie.
Hopelijk heb je nu je eisprong en maak je er goed gebruik van ?
 
Bedankt voor de tip. Misschien anders iets voor volgende maand hihi. Net temperatuur ook even gemeten want is altijd hoger rond je eisprong toch? Heb mi 37,3 en normaal altijd rond de 36... 
 
 
Terug
Bovenaan