Symptomen weg, toch zwanger?

<p>Goedemorgen allemaal,</p><p>Afgelopen maand hebben we het HSG onderzoek gehad en daarbij was alles goed! Eigenlijk had ik afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden, maar mij ovulatie was deze maand ook later. Als ik kijk naar wanneer ik een positieve ovulatietest had, dan zou ik vandaag ongesteld moeten worden. Gisterenochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ik had ook last van erg gevoelige/ pijnlijke borsten. Dit is sinds vanochtend weg. Ik heb daarom nog een clear blue test gedaan maar die is ook positief. Iemand hier ervaring mee? Ik ben zo bang dat weer een miskraam is.</p>

?‍♀️

Hou je niet teveel vast aan symptomen alleen meid. Je bent nog zo vroeg, en symptomen kunnen echt per dag verschillen. Ik heb ook echt dagen aan m'n borsten lopen plukken om te kijken of ik nog evenveel voelde als gister, en als dat dan niet zo was vond ik dat heel eng. En de volgende dag, of de dag erna waren ze er weer.

Er zijn ook zat meiden die nauwelijks symptomen hebben, en dat ook zo houden tijdens de zwangerschap.

Vertrouw voor nu op je test, dat is de zekerheid doe je hebt. Gefeliciteerd meid, je bent zwanger ?❤

Bedankt voor je reactie! Dat plukken herken ik haha. Gisteren voelde het echt alsof ik blauwe plekken op mijn borsten had. Dit is nu een stuk minder en dat maakt me enorm onzeker! Helaas kan ik er toch niets aan doen en zal ik de eerste echt af moeten wachten! 

Terug
Bovenaan