Symptomen weg

<p>Hoi allemaal!</p><p>Sinds het moment dat ik zwanger was had ik al onwijs gevoelige tepels. Dit heeft aangehouden tot aan nu (11.5 week zwanger nu). Ook had ik met uitrekken echt een strakke band om mn buik leek het wel. Het voelde iig niet fijn om me uit te rekken.  Nu maak ik me stiekem toch een beetje zorgen, sinds vandaag is dit allebei verdwenen. Mn tepels voelen als vroeger en voel me eigenlijk sinds tijden een dagje ' niet zwanger ' </p><p>Zijn er meer mensen die dit ineens hadden? </p>

Ik had dat met de misselijkheid.  Was tot een week of 12-13 misselijk en dat was ook ineens over. En daarna een zo goed als klachten vrije zwangerschap gehad. Dus dat je nu die dingen niet meer voelt is normaal. Als je het niet vertrouwd kun je altijd je verloskundige bellen. 

Volgens mij is dit een van de meest gestelde vragen ever :) dat weet ik omdat ik er zelf ook vaak op heb gezocht, haha.
ik heb ook periodes gehad waarin de kwaaltjes ineens weg waren. Paar dagen later waren ze dan weer terug. Nu onlangs weer een paar dagen dat alles weer “normaal” voelt. Gister nog een goede echo gehad, dus ik probeer me niet te druk te maken.
Hoe dan ook; Het blijft altijd lastig denk ik. Ik heb helaas eerder een vroege miskraam gehad waarbij alle kwaaltjes ineens weg waren, maar die kwamen daarna ook echt niet meer terug. Tijdens deze (goede zwangerschap) is er meer sprake van schommeling van hormonen, misschien is dat bij jou ook zo?
nou zit je met 11,5 week volgens mij ook in periode waarin je richting 2e trimester gaat. Je hoort wel vaker dat kwaaltjes dan veranderen.
als je het niet vertrouwt kun je beter je verloskundige bellen. Maar weet iniedergeval dat dit heel vaak voorkomt en niets hoeft te betekenen. 

Terug
Bovenaan