symptomen zeggen dus niks!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik ben officieel van het forum 'zwanger na een miskraam'. Diegenen weten allang wat symptomen inhouden en zijn al een tijdje bezig zwanger te worden net als ik. Soms lees ik hier berichten van vrouwen die 'denken' van alles te voelen. Nu, ik kan jullie zeggen; LUISTER ER NIET NAAR!!
Ik zal zeggen waarom.
Vorige maand halverweg mijn cyclus voelde ik steekjes en krampjes. Ook was ik erg moe. Een week later begonnen mijn borsten gevoelig te worden, steken en erg gevoelige tepels. Er kwamen zelfs van die pukkeltjes op. Mooier nog......één dag voor mijn NOD had ik rose/bruinig slijm en dat was éénmalig. Innesteling dacht ik. Op mijn NOD dag een test gedaan en was zéér vaag. Misschien wilde ik persé wat zien maargoed, doet er nu even niet toe. 23 jaar lang (!!!!) heb ik een regelmatige cyclus van 26 dagen. Nu was ik 2 dagen overtijd!! De eerste keer dat me dat overkwam was ik zwanger!!! Helaas een miskraam....
Omdat ik op de derde dag overtijd begon te bloeden ben ik de volgende dag naar de ha gegaan. Ze stuurde me door naar het ziekenhuis voor een bloedtest op hcg. Vandaag de uitslag......NEGATIEF!!!!
Ik heb de dokter gevraagd om een verwijsbrief voor de gyn. want ik voel nog steeds (!!!!) steekjes en krampjes én gevoelige borsten!!! Om over de lage rugpijn maar niet te spreken.

Ik wil jullie niet de hoop ontnemen maar wil met dit zeggen dat je lichaam niet datgene is die je het beste kent. Een tweede dikke streep geeft pas echt de doorslag, niet de syptomen!! En niet als je overtijd bent.

Wil jullie verder heel veel succes wensen met klussen, net als ik, ik ga er ook weer vrolijk tegenaan!!

groetjes Jeannette

tja,
wijze raad, er zijn er inderdaad zoveel, lees iedereen, die naar symptomen luisteren.
ik ben daar ook een van.
vandaag naar de dokter geweest omdat ik 16 dagen over tijd ben.
vandaag helaas een heeeeeel klein beetje bloed verloren maar in de 2 tampons later niets meer.
ook ik heb gevoelige borsten en steekjes en krampjes en onderrugpjn en ben ook een beetje misselijk afentoe maar de dokter wees uit negatief dus we klussen weer vrolijk verder.

groetjes esther23

Hoihoi

Jeetje wat vervelend allemaal voor je
wat een toestand

Maar nog ff terug te komen over de symptonen

Natuurlijk wil het niets zeggen dat weet ik ook wel
maar toch hoop   je het en tegen niemand kan je het kwijt
Natuurlijk roept me vriend gelijk van doe normaal als
ik het tegen hem zeg. En omdat ik nu dus gevoelige borsten heb
en dat ook wel heel spannend vind omdat het KAN
Is dit een goede forum om dat soort dingen duidelijk te maken
Ik weet ook dat je lichaam je flink in de maling kan nemen
maar toch in me koppie word die hoop dan meer
maar ook weer niet zo meer dat ik helemaal depri ben als ik ongi ben
nee dat niet

Ik hoop dat je mijn verhaal begrijpt

groetjes natasja

Hoi Sas

Ik begrijp je zeker. En eerlijk gezegd ben ik iemand die graag vooruit kijkt en oke, ik was de eerste dag van de bloeding wat van slag af. Ik had die dag een kinderfeestje maar ben ook gewoon gegaan. De dagen erna was ik gewoon weer mezelf. Topvrolijk zoals altijd!!
Ik weet ook na 9 maanden proberen dat je die optie van een 'valse zwangerschap' altijd in je achterhoofd moet houden. Dat heb ik dus ook gedaan. daarom zal de klap niet zo hard aangekomen zijn. Vaak zijn vrouwen intuïtief héél sterk en dat kan je ook helpen.

Ik heb veel om voor te leven en dat zegt ook al genoeg. Ik heb lieve mensen om me heen en ook op dit forum. Mijn vriend en ik zeggen ook altijd; wil het gewoon niet lukken, laten we dan kijken naar de dingen die open liggen voor ons. Veel vakantie's, gewoon de big spender zijn!!!

Maar vooral: genieten van de mensen en de fijne dingen om je heen. Ik ben een gezond mens, ik denk dat ik daar al heel ver mee kom denk je niet?

Veel succes en groetjes

Jeannette

Hoi Jeanette,

Even ter ondersteuning van jouw verhaal voor de dames die hier druk bezig zijn zwanger te worden ik kan hier alleen maar over zeggen dat jouw verhaal abslouut klopt.
Maak jezelf niet gek, want je lichaam kan een hele show opvoeren, maar oh wat kan dat een teleurstelling zijn.

Voor de dames die denken welke gek schrijft hier nou weer, ik kom ook van het zwanger worden na miskraam forum en heb in december een miskraam gehad. Bijna iedere maand daarna dacht ik wel even van he het zou toch wel eens raak kunnen zijn, maar nee hoor de symptonen van ongi worden zijn blijkbaar hetzelfde als dat je daadwerkelijk zwanger bent. En zwanger ben je inderdaad pas na een positieve test.

Groetjes en bedankt voor je verhaal en reactie Jeanette,
Ange

Terug
Bovenaan