symptomen zwanger zijn

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Afgelopen maandag kreeg ik heel erg pijn in mijn onderbuik. Stekende pijn en een branderig gevoel. Dit heeft 2 dagen geduurd, ik was toen ook heel erg duizelig en misselijk en als ik wat at dan kwam het er gelijk weer uit.. Hierna geen last meer van gehad maar wel af en toe stekende pijn. Mijn borsten doen nu ook pijn en het lijkt alsof ze groten zijn geworden. Ik weet nou niet of ik ongi wordt, want volgens mijn telling wordt ik over 6dgn ongi.

Ik vraag me af of iemand dit ook heeft mee gemaakt.

Hai Kaima,

Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar in één van mijn (vele) obsessieve buien heb ik een forum gevonden (en doorgeploeterd) waarop heel veel mensen hun allervroegste zwangerschapssymptomen met elkaar deelden. Als symptoom kwam ook meerdere malen een stekende pijn in de onderbuik voor rond het moment van innesteling... Zou dus kunnen.

Ben benieuwd of er mensen zijn die jouw symptomen herkennen. Hopelijk kunnen zij er iets zinnigers over zeggen dan ik :)

Groetjes,
Melian

Hier een zwangere :)! Die buikpijn kan wijzen op innesteling pijn, maar hoeft niet zo te zijn.

En dat is ook zo met je borsten. Wanneer je menstruatie eraan zit te komen, kunnen ze ook gevoeliger zijn. Maar als je zwanger bent, zijn je borsten ook gevoeliger en kunnen ze inderdaad gaan groeien.

Toen ik zwanger was van nummer een en van nummer twee was ik echt super misselijk, nog voor ik kon testen.

Dus wie weet ben je hardstikke zwanger

hey.

misschien is het wel een blaasonsteking..
en over je borsten.. precies zoals mama van s6550 al zei..

dus even goed in de gaten houden..
en als je het niet vertrouwd.. gewoon naar de huisarts gaan..

succes..

Ikzelf had dagen voor mijn NOD klachten bij de zwangerschap van ons zoontje.
Misselijk, last van mijn darmen.
Dus het zou zomaar kunnen.
Ik duim voor je meid!

dank jullie wel voor jullie reacties.. Ik durf eerlijk gezegd geen test te doen :( dus ik wacht gewoon af..

Terug
Bovenaan