Symptomen zwangerschap of niet?

A

Anoniem

Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik heb op 22-01-2021 mijn eisprong gehad in de avond, en ben op 07-01-2021 voor het laatst ongesteld geweest. </p><p>Officieel zou ik rond 5/6 februari weer ongesteld moeten worden alleen momenteel heb ik last van een aantal symptomen. praat ik mezelf iets aan of herkennen de zwangere vrouwen onder ons deze symptomen ook?</p><p>De symptomen die ik heb zijn:</p><p>-Opgeblazen gevoel / buik is ook opgezet (vandaag wel iets minder als de 2 dagen er voor)</p><p>- ik heb ongeveer 2 dagen geleden wat steken gehad onder in mijn buik en daarbij ook 2 dagen wat kleine krampjes en een drukkend gevoel. de krampjes zijn sinds vandaag eigenlijk weg.</p><p>- vermoeidheid maar toch wel redelijk onrustig slapen</p><p>- vaak plassen</p><p>Een aantal van deze klachten kunnen ook te wijten zijn aan drukte op het werk of 's avonds te veel drinken. Daarom hoor ik graag jullie ervaringen :) </p><p>Alvast bedankt voor jullie reacties!</p>

Hoi,

Ik zou wachten tot je menstruatie moet beginnen. Blijft hij uit dan zou je kunnen testen op je NOD of de dag erna.
De dingen die je zegt kan ook je menstruatie zijn die eraan zit te komen. Heb je een regelmatige cyclus?

Hoi Sjoukje,
Ik heb een regelmatige cyclus en zou dus rond 5/6 februari mijn eerst volgende menstruatie hebben.
Kan het zijn dat deze symtomen al zo vroeg voor de menstruatie komen? (meer dan een week)

Ik had achteraf gezien met 3 weken zwangerschap ook al symptomen, dat weet ik nu omdat ik het bij de tweede meteen herkende. Je kan dus wel zo vroeg al klachten hebben. Maar deze symptomen kunnen ook aan iets anders te wijten zijn natuurlijk

Oké bedankt. er zit dus niks anders op dan afwachten tot 6 februari :)

[quote quote=10402221]Hoi Sjoukje,
Ik heb een regelmatige cyclus en zou dus rond 5/6 februari mijn eerst volgende menstruatie hebben.
Kan het zijn dat deze symtomen al zo vroeg voor de menstruatie komen? (meer dan een week)[/quote]Hoi 10309043,

Ik had meestal wel al een flinke week voor mijn menstruatie dat ik ook krampjes, en moe was en zere borsten had. ( chagrijnig tot de Max)
Ik heb heb toevallig 18 januari positief getest. Op mijn NOD. En op 22 januari ook positief getest. En had alleen zere borsten. Nu 5 weken zwanger en gisteren de eerste echo gehad. Het kan innesteling zijn, maar ook je menstruatie. Dat weet je alleen als je menstruatie uitblijft. De dagen voor ik positief testte wist ik al dat ik niet ongesteld zou worden mijn gevoel had dus gelijk. Dit is wel mijn 3e zwangerschap en had bij de vorige 2 ook alleen vermoeidheid en zere borsten.

Fijn dat je een regelmatige cyclus hebt. Ik snap dat het wachten lang kan duren en je er stapelgek van word. Elke vrouw is niet gelijk natuurlijk.

Gefeliciteerd, wat fijn zeg!

Wat betreft de klachten, ik heb verder totaal geen zere borsten maar moet eerlijk zeggen dat ik dat ook nooit heb voor mijn menstruatie. 

Ik ga het afwachten :) bedankt voor je reactie 

Terug
Bovenaan