Symptomen zwangerschap

<p>Hoii hoii,</p><p>Ik ben nu 6+6 weken zwanger en heb last van diverse symptomen. Helaas ook hier last van de misselijkheid maar gelukkig goed op te vangen door regelmatig in kleine porties wat te eten. Verder gevoelige borsten, darmkrampen en sneller moe. Maar ik heb ook last van een vette hoofdhuid. Ik moet mijn haar dagelijks wassen en dan nog is het in de avond al weer vet. Zijn er meerdere mensen die daar last van hebben?? Zo ja, welke shampoo hebben jullie in gebruik om minder vet haar te krijgen?? Voel me nu soms zo vies terwijl ik juist zo schoon op mezelf ben!!</p>

Hoi
daar kan je niks aan doen , gaat vanzelf over als je iets verder bent in je zwangerschap ... ik had dat ook en dan ook nog heel veel pukkeltjes erbij maar ben nu 13 weken en kan nu mijn haar 1x per week wassen 

Ik heb precies t zelfde vanaf week 6 gehad. Ben nu 11 weken en het is nog precies t zelfde! Mijn haar is ook echt heel stug geworden wss door t vele wassen 

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik had in het begin van mijn zwangerschap veel last van droge hoofdhuid en roos. Dit is nu (21w) gelukkig niet meer zo! Het hoort er allemaal bij!?

Terug
Bovenaan