Symptomen zwangerschap.

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben een moeder van 2 en zwanger van onze 3e kindje.</p><p>Bij elke zwangerschap heel erg misselijk  en vermoeid geweest. Allebei de zwangerschappen waren best zwaar.</p><p>Het is nu wel wat anders dan de andere keren. Het enigste waar ik een beetje last van heb is dat ik het vaak warm/benauwd heb, vooral tijdens het lopen. Verder een beetje vermoeid.</p><p>Ik vind het bijna vreemd dat ik geen last heb van de misselijkheid haha.</p><p>Zijn er ook moeders die dit herkennen?</p><p>Wat zijn jullie ervaringen?</p>

Hi,Hier nog 1 haha. Ik ben nu zwanger van de tweede (wel pas heel vroeg) 5,5 week. Maar het begint al heel anders dan de vorige zwangerschap. Ik ben af en toe gewoon bang dat het helemaal niet goed zit omdat ik dus echt bijna nergens last van heb. Heb 4 Januari de eerste echo dus dan weten we pas meer. Vind het maar eng, zit gewoon te wachten tot er iets komt waarvan ik denk ja dat is een symptoom haha. Van de andere kant is natuurlijk wel fijn, maar dan wil ik eerst weten dat alles goed is. Groetjes!

Ik herken het ook. Deze zwangerschap is helemaal anders dan mijn vorige. Daar waar ik vorige keer nog maar bij de gedachte aan koffie al boven de wc-pot hing, heb ik nu helemaal geen last van misselijkheid. Het enige dat ik af en toe voelde in het eerste semester was een steekje in mijn borsten of een menstruatie achtige pijn.Nu ben ik 15 weken en zijn de tekenen wel duidelijk :) cupmaat of 2 meer, stevig groeiende buik en bandenpijn...

@amberleIk heb precies hetzelfde gevoel inderdaad. Ik hoop dat alles goed is, bij ons allebei.Misschien als we wat verder in de zwangerschap zijn dat we meer symptomen krijgen..

Terug
Bovenaan