Symptomen zwangerschap

Je leest zoveel verschillende dingen over beginnende zwangerschap symptomen.. ik zit nu op 4a 5 dpo. Zou je dan al symptomen kunnen hebben? (Heb ik nog niet of zo hoor) alleen soms wat minimale steekjes en een klein beetje drukkend gevoel in m’n onderbuik of het zit in m’n hoofd. Ik vraag het me gewoon af wat jullie eerste symtpomen waren maar vooral ook vanaf welke week.Ohja en op de dag van je NOD hoeveel weken zou je dan zwanger zijn? 4? Of tellen sommige dat als 2 . :)<br />
 
Op dag van Nod tel je als 4 weken. Dan ben je in totaal 40 weken zwanger. 
Ik ben nu 5 weken maar merk nog niets. Bijna mijn eerste zwangerschap ook niet echt klachten of symptomen  soms wat pijnlijkeborsten en misselijkheid  maar kan niet gied herinneren meer 
 
Ik merkte het ongeveer twee weken na ovulatie, 5/6 weken zwangerschap. Zelfde symptomen als bij ongesteldheid, krampen in onderbuik maar vooral ook pijn in m'n onderrug. Nu 26 weken zwanger van ons tweede kindje en elke x waren dit m'n eerste symptomen..ah ja, en heel sterk reukvermogen! Koffie kon ik niet meer ruiken zonder misselijk te worden.
 
Hier sinds vandaag wat last van mijn onderrug en hele lichte krampjes/warm gevoel in onderbuik.Geen idee of dit iets te betekenen heeft heb verder niks geen klachten.
Ben wel heel benieuwd.. wil eigenlijk niet testen en wachten tot ik ongesteld word maar misschien dat ik toch wel eerder 1 testje doe, vraag me alleen af vanaf wanneer.

@ivh maar 2 weken na ovulatie dan ben je toch 4 weken zwanger en geen 5/6?:)
 
Terug
Bovenaan