Symptomen

<p>dag dames,</p><p>Ik maak me onwijs veel druk om het volgende;</p><p>Ik ben bijna 7weken zwanger, in het begin had ik helemaal geen symptomen, doormiddel van een zwangerschapstest wist ik dat ik zwanger was. Maar rond mijn 5-6week had ik wel last van zware pijnlijke borsten,misselijkheid..       En nu helemaal niks, ben er wel blij om, maar is dit wel normaal?? Leeft mijn babytje nog? ?. 20ste heb ik mijn eerste echo, rond mijn 8ste week. Omdat ik progynova en utrogestan gebruik kan ik normaal gesproken geen bloedverlies krijgen dat wijst op een miskraam.</p><p>Kan iemand mij geruststellen ??</p><p> </p><p>Liefs, Meryem</p>

Ten eerste gefeliciteerd!

maar progynova? Moet je daar niet onmiddellijk mee stoppen nu je zwanger bent! Utrogestan kun je gebruiken tot 3 maanden :) was je bezig met een vruchtbaarheidsbehandeling? Aangezien ik progynova moest slikken om mijn menstruatie “op te wekken” en utrogestan altijd na een terugplaatsing. 
Als je, je zorgen maakt laat een echo maken? 

jaa ik heb een Cryo terugplaatsing gehad van een Blastocyste.
Bij een cryo moet je vanaf het begin met progynova beginnen tot ergens na de zwangerschap, weet niet tot wanneer.

Hmm oké, daar heb ik nog nooit van gehoord! Heb meerdere cryo’s gehad weet alleen niet meer of ik toen progynova heb gebruikt. Zal wel denk ik! Is alweer 2,5 jaar geleden dat ik een behandeling heb gehad. Weet wel dat mijn laatste cryo in mijn eigen cyclus is gedaan omdat ik heel slecht op hormonen reageerde...

kun jij dan niet eerder om een echo komen? Dring gewoon aan! Bij 7 weken kunnen ze echt wel wat zien? desnoods een “pretecho” kan vanaf week 7 dan kijken ze of het hartje klopt etc! 

Wat een prachtig cadeau zwanger van een cryo❤️ Zover ben ik nooit gekomen :)

ik ben spontaan zwanger geworden na 8,5 jaar strijd! We hebben 6x iui en 2x ivf gehad en 2 jaar geleden zijn we gestopt. En nu ineens zwanger❤️

Ik heb net gebeld..
Volgens hun kan er nog niks worden gezien met de echo.. En dat ik niet bang hoef te zijn omdat het waarschijnlijk oud bloed is.  Maar ik mag morgen voor een geruststelling bloed gaan prikken om naar mijn hcg waarden te kijken.. 
Ben benieuwd ?

Komt goed?? geloof erin!

Wat raar! Ik had met 6 weken een echo en toen zag je al een beginnend hartje! (Wel een inwendige echo) verder idd niet veel maar je kon zeker wel iets zien! 
hopelijk zien ze gewoon een mooie stijging van hcg! 
Bij welk ziekenhuis zit je?

Ik heb 3jaar geleden een miskraam gehad.
Ik had met 6+3 een kloppend hartje gezien en die avond ben ik gaan bloeden en had volgende dag een miskraam.. (dit was de behandeling in een Nederlandse ziekenhuis)
Maar nu ben ik een paar jaar in behandeling in een Belgische ziekenhuis, waar ze veeeel beter helpen en steunen vindt ik persoonlijk.Maar ik heb wel gehoord dat ze in Belgie pas met 8weken een echo doen, omdat het een eventuele miskraam kan voorkomen..

Terug
Bovenaan