Symptomen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Even een vraagje; ik heb op dit moment zeer gevoelige en ook erg warme borsten.
Mijn tepels zijn donker (paarsachtig) gekleurd en mijn borsten voelen zwaarder en zachter aan.
Ik heb op allerlei sites gekeken, maar vind nergens terug dat je borsten ook erg warm kunnen zijn.
Mijn NOD is aanstaande vrijdag en heb mijn ei ongeveer 4/4 gehad.
Heeft iemand deze symptonen gevoeld tijdens het zwanger raken?

Grtz.

He hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee maar ik heb ook erg gevoelige borsten en heel erg zacht. Ze zijn bij mij  niet anders van kleur. Ik heb een erg onregelmatige cyclus maar heb vorige week nog een test gedaan en die was negatief. Wel heb ik na die tijd pas last gekregen van mijn borsten.

Groetjes Russell

Hoi Debke,

Ik heb ook mijn NOD aanstaande vrijdag.
Afgelopen week pijn aan een borst (of eigelijk tepel gehad) dit heb ik normaal nooit.
Dat ze warmer zijn als anders heb ik niet!

Wel was ik misselijk en had ik kramp onder in mijn buik.

Dus vrijdag even afwachten denk ik.
Wij gaan zaterdag ochtend testen.

Laat je het even weten als je getest hebt?

Liefs
Anita

Hallo meiden

Ik ben even aan het rondsnuffelen hier
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ( helaas een mk geworden ) en bij mijn tweede een heel raar gevoel gehad in mijn borsten
Het was een soort zeurpijn
Bij de 2e keer wist ik ook al dat ik zwanger was maar voor mijn eigen gerust stelling toch een test gedaan 2 dagen voor mijn NOD en die was positief
Vertrouw je gevoel maar probeer de spanning van je af te zetten ik heb ook een jaar moeten wachten en het klopt echt op t moment dat je er niet meer intensief mee bezig bent komt t als een verrassing
Ik weet ik heb makkelijk praten maar het is echt zo !!!!!

Veel succes en ik zal mee blijven lezen

Liefs wilma

21 wk 1d

Terug
Bovenaan