Symptomen

Ik weet dat dit de hoeveelste topic waarschijnlijk is hierover maar alsnog wil ik het even kwijt.

Ik ben vandaag 6w1d zwanger en had in het begin al voor mijn NOD veel symptomen, deze zijn echter deze week minder geworden en ze komen af en toe even opspelen kan dit geen kwaad ?
Ik krijg gelijk gewoon een beetje stress ervan aangezien mijn grootste angst een miskraam is?
Iemand hier meer last van?

Afnemende symptomen zijn in de eerste plaats reden om te genieten. Het kan wat betekenen, maar dat hoeft niet.
Bij wijfel verloskundige raadplegen. 

Nee ik kreeg pas klachten bij week 7 en soms werden ze minder paar dagen en dan raakte ik paniek maar dan kwamen ze weer terig 2x zo heftig als daarvoor

Ik zou nu ongeveer 8 weken zwanger zijn maar sinds 2 weken ook amper symptomen. Gister eerste echo gehad en die was helaas niet goed. Een te klein vruchtje en geen hartslag. Ik wil je niet bang maken want zwanger zijn zonder symptomen bestaat ook maar bij mij was het er eerst en toen opeens niet meer. Had al een voorgevoel dat het niet goed was. Erg verdrietig allemaal, nu klaar maken voor de miskraam. 

Terug
Bovenaan