Symptomen

Ik ga twijfelen of ik nu zwanger ben of vergis ik mij? Kan iemand mij alsjeblieft de symptomen vertellen zodat ik uit mijn twijfel gehaald word? Zelf heb ik zeer gespannen en pijnlijke borsten en een beetje misselijk. Momenteel heb ik buikpijn alsof ik ongi moet worden. Ik ben 1 dag overtijd (heb normaal een regelmatige menstruatie).
 
Het is moeilijk in te schatten, want sommige hebben deze kwalltjes ook bij hun ongi. Pijnlijke bortsen had ik niet bij mijn ongi., wel al snel bij mijn zwangerschap, maar dit kan bij iedereen verschillen.Haal een test zou ik zeggen!Succes.
 
Hai,

Vanaf het moment dat ik gestopt was met de pil en zwanger wilde worden had ik vaak voordat ik het moest worden allerlij kwaaltjes die lijken op zwanger zijn. Bij mij kwam dat omdat ik er te veel mee bezig was. Je kwaaltjes kunnen betekenen dat je zwanger bent, maar je weet het pas echt zeker als je een test gedaan hebt. succes ermee.

Groetjes,

Mariska

p.s. bij mij duurde het een paar dagen voordat de test echt heel duidelijk was.
 
Volgens mij kan je zo vroeg nog niets voelen en bovendien is het voor iedere vrouw anders. De enige zekerheid is een testje. Die kun je nu al doen. Tegenwoordig zijn die dingen echt super goed!
Succes ermee.
En wat betreft het antwoord van Anoniem om 14:10: op het zwanger Worden forum KUNNEN ze deze vraag niet beantwoorden, dus je zit wel goed. En bovendien is er geen enkel verbod om ook eens op een ander forum je vraag te stellen. Ik vind dat een belachelijke reactie!!
 
De vraag ' ben ik zwanger?' word hier heel vaak gesteld.

Helaas is er toch echt maar een manier om daar achter te komen: doe een test.

Die van het Kruidvat zijn best betaalbaar en die werken prima.

Sterkte ermee,

groetjes, Jane
 
ik wordt er ook een beetje ziek van! met de vraag: BEN IK ZWANGER en WAT ZIJN DE SYMPTOMEN???!!!

wij zijn hier toch geen helderzienden die kunnen ruiken of jullie zwanger zijn?! als jullie het zelf al niet weten hoe moeten wij het dan weten.

ESTEN TESTEN TESTEN TESTEN TESTEN TESTEN TESTEN TESTEN TESTEN & WACHTEN WACHTEN WACHTEN WACHTEN is de enige remedie.
groetjes van sandy
 
Terug
Bovenaan