Symptonen beginnende zwangerschap

<p>Hoi,</p><p> </p><p>Wat waren jullie eerste klachten en vanaf wanneer?</p><p> </p>
 
Hoihoi! Ik kon het moment van de innesteling zowat vertellen hahah. Daarna eigenlijk al heel snel pijnlijke borsten en misselijk. Dat was voor mij wel het duidelijkste!
 
Oh haha, en gevoelige onderrug en menstruatie krampjes toevallig ook?  En wat voelde je (Al wel erg vroeg hoor) maar we hebben het paar dagen geleden leuk gehad rond de eisprong die ik daadwerkelijk de dag erop voelde ( tenminste daar ga ik vanuit want dat gevoel had ik de eerste keer na stoppen pil ook en werd ik 2 weken later ongesteld) Bij alles wat je nu voelt denk je zou het? Of zou ik vlg weekend gewoon ongesteld worden, dan is t 2 weken later.. ?  
 
Ik had eigenlijk mijn vaste premenstruele krachten vanaf de eisprong, dan krijg ik altijd veel last van die dingen. Maar vanaf de innesteling werden mijn klachten een stuk minder haha. En ik dacht de innesteling soort van te hebben gevoeld, omdat ik op een dag echt zwaar verliefde gevoelens had. Ik was verliefd op alles, de wereld, mezelf. En had zoveel zin in seks ineens een aantal dagen. Toen dacht ik: dit heb ik normaal niet voor mijn menstruatie, dan ben ik down of boos ofzo.
Op dag 10 getest: negatief, dag 11 getest: positief. Ohja, en mijn temperatuur bleef hoog en had heel veel afscheiding, vanaf de eisprong al en dat stopte niet.
 
Ooo haha denk dat iedereen het anders ervaart. Ik heb alleen vandaag wel veel last van mijn onderbuik echt krampen en daarstraks ook onderrug. Ongesteld worden is normaal nog niet aan de orde.
Zijn dit ook beginnende zwangerschap kwaaltjes, innesteling?? Of totaal niet. :)
 
Ik heb gisteren een (mijn eerste) positieve test gehad! Mijn eerste symptoom was dat mijn borsten anders voelden. Ze doen niet perse pijn maar ze voelen heel vol. Normaal kan ik ook altijd de klieren wel goed voelen maar nu was het echt aan beide kanten gewoon een vol gevoel. 
En daarnaast meer afscheiding dat ik niet kon plaatsen. Want normaal als ik ongi moet worden wordt het minder.
 
Terug
Bovenaan