Symtomen naderende bevalling?

<p>Hey wat waren jullie symptomen dat de bevalling eraan kwam??</p><p>heb vandaag ineens het gevoel dat het nu 1 deze dagen ergens gaat beginnen!!!! Zegt natuurlijk niks haha!!! Maandag uitgerekend en het kan dus zomaar nog 2,5 week blijven zitten!</p><p>baby is ineens vandaag enorm druk heb af en toe wat maagkrampen..</p><p>oke ik wil gewoon zo graag dat het komt haha! </p>

Bij mij eigenlijk helemaal niks. Voelde me prima en toen braken s nachts opeens mn vliezen.. 
Succes met wachten, die dagen duren zooooo lang haha 

Spannend Dais! Ja, wie zal het zeggen he. Elke bevalling begint weer anders. En er is echt geen touw aan vast te knopen. ik heb nu 2 bevallingen gehad en beide totaal verschillend. Wel had ik bij beide aan het einde veel harde buiken, de oefenweeen worden ze ook wel genoemd. Ze zeggen ook wel, als je ineens heel veel moet poepen, dat je lichaam alvast de darmen aan het leegmaken is. Bij mn eerste bevalling was dat helemaal niet het geval, maar toen had ik ook veel last van obstipatie. Anyway, ik wist het pas toen de harde buiken zich ineens snel ging opvolgen en dat er ineens regelmaat in ging zitten, ze werden op ten duur pijnlijker en toen wist ik ook van ja, dat zijn ze.
Maar als ze eenmaal zijn begonnen, dat is het punt dat je het gewoon weet. Voor de rest is het echt even afwachten. Wie weet begint het bij jou wel met het vruchtwater verliezen of de slijmprop.
In elk geval, heel veel succes de komende tijd!

Ik wilde online wat extra baby spullen bestellen maar dacht hmm na.. geen goed idee want straks ben ik er niet. En dat gevoel klopte! Verder voelde ook ik me prima. Had de weken ervoor soms uuuuren lang voorweeen maar op de dag zelf braken mn vliegen en de weeen kwamen later. Succes met de laatste loodjes. Spannend!!!! Een 2019 of 2020 baby hihi

Ik had nergens last van (alleen al weken harde buiken aan het einde van de dag), maar toen ineens een dag "voorweeën". Of nouja, dat dacht ik dus ? hele dag door lichte, maar regelmatige krampen, in de nacht werden ze pijnlijker en tegen de ochtend bleek ik al bijna 5cm ontsluiting te hebben! Mijn vliezen waren oersterk, dus die hebben ze met 9cm in het ziekenhuis maar een handje geholpen ?

Helemaal geen symtomen gehad.. Ik werd smorgens wakker, ging naar het toilet en toen braken me vliezen midden in de badkamer. Verder heb ik me die nacht of de dagen ervoor totaal niet anders gevoeld. Blijft spannend!

Net als bij Klijn had ik de dag van mijn bevalling het idee dat de voorweeën waren begonnen, was toen 38+5. Werd wakker met menstruatie achtige krampen. Rond de middag werd het iets serieuzer, maar nog steeds om de 5-10 minuten. Na 2 uur was het helemaal weg.  In de avond nog bij mijn zusje geweest, kwam om half 10 thuis. Om 10 uur serieuze weeën, 11 uur vliezen gebroken en om half 1 die nacht is ons zoontje geboren. Achteraf bleken de voorweeën echte weeën te zijn. Had de rest van mijn zwangerschap ook geen kraampje gehad.
En twee dagen voor de bevalling lag ik midden in de nacht aan de ctg omdat ik heel de avond ons mannetje niet had gevoeld. Stilte voor de storm dus!
En de dag van de bevalling heb ik extreem schoongemaakt haha. Heb alle kozijnen en muren met een sopje schoon staan maken ?

Terug
Bovenaan