syndroom van tietsze

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer, ben er even een poosje tussen uit geweest omdat ik zo veel aan mijn hoofd had en ik kon ook even niet meer lezen dat er weer mensen zwanger waren. Natuurlijk gun ik het jullie van harte en ik ben er nu ook weer aan toe om iedereen te feliciteren, dus bij deze iedereen.

Ik zou even in het kort  uitleggen wat er allemaal is gebeurt de afgelopen maand:
ik was 5 dagen overtijd en had een test gedaan die negatief was, Na 5 dagen verloor ik een beetje bloed maar dat stopte weer. De 7e dag werd ik ongesteld maar verloor geen stolsels en was na drie dagen niet meer ongesteld.
Toen ben ik naar de dokter gegaan met mijn verhaal en ik moest een test doen, deze was weer negatief, na een week weer de dokter gebeld want ik bleeft zo ´n last van mijn bortsen houden, weer testen , weer negatief. Dat was echt heel frustrerend want wij dachten zolang de dokter ons maar testen laat doen dan hebben we nog steeds kans dat er heel licht een tweede streepje zou komen maar niet dus.

De pijn in mijn borsten werd zo erg dat ik er op mijn werk heel veel last van had, ik was misselijk, was de hele dag duizelig en had moeite met ademen, en de pijn schuten in mijn borsten zijn niet te beschrijven. Weer terug naar de dokter, testen voelend drukken noem maar op mijn borsten waren zelf niet hard maar het gebied er om heen deed super zeer. Op een gegeven moment ben ik tijdens mijn werk naar het spoed spreek uur geweest omdat ik het niet meer uithielt, daar gingen ze kijken of mijn borsten niet ontstoken waren maar dat waren ze ook niet. Moest een dag later maar weer terug komen, en daar hadden ze het verlossende antwoord, Ik het het syndroom van tietsze. Dit houd in dat alle spieren rond je borsten en in je borstkas die aan je borstbeen, ribben en rug vast zitten overbelast, geirriteerd en ontstoken zijn. Dit is te verhelpen met fysio en pijn bestrijding, maar die medicijnen mag je niet hebben als je een kinder wens hebt. Nu gaat het weer wat beter heb nog veel pijn maar met de fysio gaat het goed.
Maar nu komt weer het moeilijke, afgelopen zaterdag had ik mijn eisprong moeten hebben en die heb ik niet gehad. ik heb alle 5 de ovluatie testen gebruikt maar geen tweede streepje, natuurlijk hebben we wel geklust maar nu weer die onzekerheid ik word er gek van. mischien ligt het wel aan die testen die ik via babybrabbel heb besteld en hebben ze niet gewerkt omdat we sávonds kluste en de volgende ochtend testen. Mischien was mijn urine niet schoongenoeg voor die testen?????????
nou ja afwachten maar weer ik ga jullie weer op de hoogte houden van alles en jullie gaan e hier weer zien.
ik wil iedereen weer suc6 wensen en iedereen die deze maand zwanger is geraakt bij deze alsnog vanharte gefeliciteerd

natasjha

hee arnold

wat vervelend dat je dat moet meemaken ik hoop dat het straks weer heel wat beter gaat en dat jij  en  ik en al die anderen  eens op een dag kan zeggen dat je eindelijk zwanger bent.
maar effe over die testen ik heb gehoord dat je die beter kan doen op de dagen dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden en als je meteen na de dag dat je sex hebt gehad gaat testen is die indd negatief want een bevrucht eicel kan wel een paar dagen onderweg zijn dus dan heb je nog niet de stof in je lichaam die aan kan geven dat je zwanger bent.
ik weet wel hoe het is om weer dat extra streepje niet te zien ik en me vriend willen heel graag een kind we blijven het ook zeker proberen tot het raak is

groetjes dees

Hoi Natasjha!

Tjee, wat een verhaal! Ben blij voor je dat je nu in ieder geval weet wat er aan de hand is. Die onzekerheid is toch ook niks.

Ik hoop voor je dat de fysio goed helpt en dat de pijn snel minder wordt. Vervelend dat je geen medicijnen kan krijgen.

In ieder geval het beste ermee hoor!!

Liefs van Bloempje

Terug
Bovenaan