Syneo 5

Hallo zwangeren!

Ik wou even jullie mening weten over het volgende:
Ik gebruik al een hele tijd syneo 5 (dat is spul tegen het zweten) maar nou zat ik me te bedenken omdat ik zwanger ben of dat wel mag?

Groetjes ssuss
(ongeveer 7 weken zw)

hoi,

Heb je in de bijsluiter gekeken? Daar zou in moeten staan of 't mag of niet. De meeste medicijnen kun je beter niet gebruiken! Als je geen bijsluiter meer hebt, kun je naar de apotheek gaan en het vragen, of je arts die 't heeft voorgeschreven bellen.

Ik heb zelf medicijnen tegen astma, en die moet ik blijven slikken (heb andere gekregen omdat ik zwanger wilde worden). Maar als het kon, zou ik ermee stoppen - ze zijn wel goedgekeurd, maar ik vind 't toch eng. Je stopt toch chemicalien in je lijf!

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
~Hilde

Hey Hilde,

Het zijn geen medicijnen maar het is een middel zodat je niet zo zweet , voor bijv onder je oksels, sávonds moet je dat erop doen en dat werkt voor 5 dagen!
Je koop het gewoon in de drogist dus ik kan het niet aan de dokter vragen verder staat het niet in de bijsluiter en ik kan het op google niet vinden!

groetjes ssuss

Ik heb er laatst ook naar gezocht. Het staat niet op de bijsluiter. Het valt niet onder de medicijnen dus ik denk dat het alleen locaal werkt.
Maar helpt dat spul bij jou? Ik heb het verschillende keren geprobeerd maar het helpt voor geen meter, ik zweet net zo hard.
Eienlijk had ik het dus gewoon zoals de bijsluiter vermeld retour moeten sturen!
groeten Elke

Terug
Bovenaan