Syntocinon

Zo als in een eerder topic gezet heb ik de spray gekregen.

En net voor het eerst gebruikt ow wat een wonder middel..
Het duurde nog wel lang maar heb weer bijns als van ouds gekolft voorheen kreeg ik 50cc en met hulp van ethan 60/70cc en nu met de spray heb ik 230/240 cc het is nog niet helemaal van ouds maar heb weer genoeg voor een voeding

Ethan de snoeperd heeft net 170 cc weggewerkt haha

Ben niet zo vaak actief op dit forum maar lees wel vaak mee.

Het is inderdaad een wondermiddel voor je toeschietreflex. Ik gebruikte het ook een paar weken.

Lekker dat je nu sneller klaar bent met kolven en fijn dat het werkt!

Helaas ben ik nu de bv aan het afbouwen omdat er wel een t.s. is met de neusspray maar er nog steeds niet genoeg melk is. De kleine man heeft nog steeds honger als het op is. Ook kolven en vaker aanleggen heeft niet geholpen. Nu eindelijk de knoop doorgehakt om te stoppen, al die frustratie wordt ik ook niet vrolijker van.

Heb hetzelfde meegemaakt, alles geprobeerd tot domperidon om de melkproductie toe te laten nemen, het maximale wat ik in totaal kon kolven was 180-200cc maar dan met 8x per dag. Ga straks weer werken en dan is het onmogelijk om zovaak te kolven, het breekt je ook.
Uiteindelijk ook (met veel verdriet) ermee gestopt, volgende keer beter.

Hey,
Fijn dat het goed helpt!!!
Ik ga hem opschrijven, ik heb ook altijd moeilijke toeschiet reflex, maar wil toch graag een klein voorraadje aanleggen als de spruw weg is (gaat de goede kant op eindelijk)

Wat goed dat het werkt.
Ik zat net aan de spray te denken hoe dat ook alweer heette toen las ik de toppic.
Ik heb nu drie keer op het werk gekolft en daar kwam wel minder uit. Als dat zo blijf gaan wil ik ook die spray proberen. Ik wil niet graag de bv opgeven.
(als het niet anders is dan is het natuurlijk zo)

Terug
Bovenaan