't bevalt me niks !

Het is leuk om al die berichtjes te lezen van iedereen die bevallen is.
leuke namen, mooie verhalen, leuke felicitaties.
Maar ik ben zoooooooo verschrikkelijk jaloers aan het worden. Sorry!!
Ik ben nu 8 dagen over de uitgerekende datum, en ik weet dat het niet langer dan een week meer zal duren. Maar ik ben t beu met die dikke buik.

ik slaap slecht, en kan niet meer fatsoenlijk mijn huishouden/boodschappen enz doen.
Iedereen begint te vragen....én???én????

Sorry voor het klagen, maar ik doe het liever hier, want jullie begrijpen me tenminste! hahaha
groetjes m

Ja vooral dat en?? en??? is irritant. Alsof je het zelf 'ophoudt' ofzo. Ik plan maar ook gewoon mn afspraken deze week. Kan ze altijd nog afzeggen maar anders is het wel erg veel wachtten.

Ben trouwens donderdag pas uitgerekend maar al sinds begin dit jaar zijn er de en?? vragen... Komt denk ik omdat niet zo veel mensen in mijn omgeving al kinderen hebben en ze dus niet beseffen hoe irritant het kan zijn.

Zo genoeg geklaagd hihi. Succes iedereen!

Hoi,
Ik ben van de dec-mama's, maar pas op 7 januari bevallen. Negen dagen te laat, dus ik begrijp je heel goed. Die en?vragen zijn oh zo vervelend. Die kwamen niet alleen op mij af; ook mijn oudste zoon van 5,5 werd dagelijks ondervraagt. Alsof hij er iets van snapt wanneer die baby komt en wachten is al zo moeilijk voor een kind. Ook mijn (schoon)ouders werden ondervraagt door hun buren en vrienden... Daar kan ik echt niet bij. De laatste weken heb ik nog wat leuke dingen voor mijzelf gedaan. Lekker in huis, rustig! En verder leefde ik van VK-bezoek naar VK-bezoek. Ik wens je heel veel sterkte toe met wachten en liever snel met jouw bevalling. Voor nu heb je er niets aan, maar als je straks je babytje in je armen hebt, denk je er heel anders over ;)

Heeiheei..

Ik begrijp je zo goed..
Ik ben dan wel een oktobermama.. maar onze dochter kwam ook pas ruim na uitgerekende datum!! Nu is ze alweer 3 maanden:O

Maar troost je met de gedacht: Ze zeggen dat kindjes die te laat geboren worden sneller doorslapen..;)
Hier was het wel zo.. ze sliep al na 5 weken de nachten door..;)

Succes met je bevalling(hoop voor jou dat dat heeeeel snel is)

Groetjes Mariska

hmm, dat klinkt niet echt relaxt... ik was mijn zwangere buik al heel snel en moest er echt niet aan denken om "te laat" te bevallen.
Ik hoop echt voor je dat de kleine snel komt en dat het heel voorspoedig gaat!!

Terug
Bovenaan