T gaat even niet zo goed met me

Hoi lieve meiden,

Het gaat even niet zo lekker met me! Ik merk dat ik de laatste tijd steeds verdrietiger ben en denk aan het zwanger worden. Misschien zijn het wel de zenuwen voor de uitslag van mijn onderzoek maar daarnaast begrijpen jullie het vast wel als ik zeg dat ik na 4 maanden zonder eisprong het soms moeilijk vind om in die mate met iedereen mee te leven als een tijdje terug. Dat is echt niet egoistisch bedoeld maar ik heb het gewoon even moeilijk op dit moment.

Van mijn zus heb ik al haar babyspullen gekregen (box, bedje, commode, kinderwagen etc.). Dit stond lekker veilig opgeslagen bij mijn vader maar zijn huis is verkocht aan een projectontwikkelaar en a.s. zaterdag moet ik alle spullen ophalen. We hebben dus een busje gehuurd en vanaf zaterdag staat de zolder vol babyspullen. Heel erg moeilijk.. vooral op dit moment. Als ik straks meer zekerheid heb (ik mag volgende week donderdag naar de gyn) dan gaat het vast wel beter met me.

Lieve Cath, Nienepien, Monique en El (en knuffelbeertje als je dit leest!!). Jullie zijn echt maatjes voor me en ik wil jullie bedanken voor jullie steun.

Monique, ik hoop zo dat je zwanger bent! Je bent degene met wie ik het allereerst contact had op het decemberforum en helaas allebei naar dit forum moeten verhuizen. Je bent zo'n schat en ik weet zeker dat je een super moeder zou zijn dus ik kan alleen maar duimen dat het raak is deze keer! Houd je me op de hoogte van je kwaaltjes? Wanneer ga je testen?

Nou meiden, een beetje een emo-bericht maar ik voel me gewoon even K.T om het even grof te zeggen! Morgen gaat het misschien alweer beter en baal ik wat ik hierboven heb geschreven.. maar goed, moest het even kwijt. Dan begrijpen jullie het ook mocht ik eens een paar dagen niet op het forum zijn.

Dikke kus F.

Hoi F.
Ik begrijp je wel hoor. Het is ook wel heel erg vervelend dat je nog steeds geen eisprong gehad hebt. Je wilt gewoon graag zwanger worden en zonder eisprong lukt dat niet dus dat is heel frustrerend. Ik kan me ook voorstellen dat je het soms even niet kunt opbrengen om andere te steunen. Als het echt te moeilijk wordt moet je misschien toch iets meer afstand gaan nemen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Groetjes van Caroline

Lieve F,
Laat je maar lekker gaan hoor, daar is dit forum toch ook voor! Ik ben nog niet zo lang hier maar ik zie idd dat je veel reageerd en erg lief ook. Nu ben jij aan de beurt. Ik vind het heel begrijpelijk dat je je zo voelt en ik hoop heel erg dat je positief bericht krijgt bij de gyn donderdag.

vwb die babyspulletjes kan ik me voorstellen dat je het moeilijk vind maar meid, die spullen ga jij binnenkort echt wel gebruiken neem dat maar van mij aan.

Het is inmiddels al een dag later en misschien voel je je al beter (met dan aan dit *&^*&%%forum) maar dan nog is het goed dat je dit berichtje hebt geplaats, je moest het op dat moment kwijt!!

Veel sterkte, liefs Po

Lieve lieve F,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je ellendig voelt. Het duurt ook zo lang. Maar echt het komt een keer goed. Nuzit je tegen de tijd aan te hikken, maar misschien als je volgend jaar oktober 2005 terugdenkt aan deze periode, dan valt het achteraf mee. Dan heb je misschien al een prachtige baby in je armen of een enorme dikke buik, zodat je bijna voor over valt. Maar dat is natuurlijk achteraf, nu zit je er midden in. En dat wachten is ontzettend moeilijk en helaas het enige wat je kunt doen. Maar lieve F, ik weet zeker dat als je een jaartje (en waarschijnlijk al veeeeeel eerder) verder bent, je deze akelige periode achter je hebt gelaten!!

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het rot vind om die babyspullen op zolder te zetten, maar er komt echt een dag dat je ze allemaal weer tevoorschijn kunt halen!! Echt F. het komt goed!!

Ik hoop dat je je nu al wat beter voelt. Als dat niet zo is, klaag je gewoon verder. Voor ons hoef je je niet groot te houden hoor. Jij hebt mij en anderen van dit forum al zo vaak opgebeurd, nu zijn wij er voor jou!!

Liefs Cath

Lieve Fred,

Wat naar om te lezen dat jij je zzo voelt.
Ik gun je het allerbeste....
Maar ik begrijp het maar al te goed, iets wat je het allerliefste wilt komt maar niet.
Het houd je bezig en dan heb je ook nog geen eisprong.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar gefrustreerd van word.
Ook jij mag weleens in een dip zitten, is echt begrijpelijk.
Fijn dat je het opschrijft, is ook belangrijk om het van je af te schrijven.
En ook daar zijn wij allemaal voor, elkaar steunen ook als je je klo..... voelt.

Meid, het gaat echt helemaal goed komen, probeer er vertrouwen in te hebben.
Het is nu allemaal extra spannend met de uitslag in het vooruitzicht.
Maar echt, ik begrijp je helemaal.

Meid, heel veel sterkte ik hoop echt dat als je al deze berichtjes leest van iedereen dat je je wat beter voelt.
We zijn er voor je

De situatie met mij is onveranderd.
Ben nu dus erg gespannen.
Vanaf di-dag br afch. en vanaf gisteren br/rode afscheiding.
Ondanks dat mijn temp. nog hoog is ben ik er erg onzeker over.
Ben niet meer zo misselijk als di en woensdag.
Afwachten dus, maar het flitst de hele dag door mijn hoofd.

1 conclusie kunnen we wel trekken, Zwanger worden is geestelijk zwaar!
het heeft ontzettend veel impact.
Ik denk dat we ons daar allemaal wel in kunnen vinden.

Ik zal an je denken, je bent een kanjer!

Heel veel knuffels Monique

Ik heb al zoveel begrip voor de wijze waarop jij met andermans gevoel omgaat. 4 maanden geen eisprong en dus geen hoop lijkt allemaal zo kort maar als je bezig bent met zwanger worden is dat heeeel erg lang. ik zelf geloof in het feit dat er na iets vervelends iets goeds moet komen. Als jij straks een eisprong hebt zul je zien is het in een keer raak! Ik duim voor jou!

Liefs
Lotte

Lieve F.,
Af en toe kijk nog even op dit forum omdat ik dan benieuwd ben hoe het met je gaat.
Helaas nu dus ff niet zo.
Wat de meiden hierboven ook al mailden: Ik kan het me zo ontzettend goed voorstellen dat je je ellendig voelt.
Ik wil je ook nogmaals veel sterkte wensen en ik hoop zo dat je duidelijkheid van de gyn krijgt en vervolgens heeeeel snel zwanger raakt. Het is je nl heel erg gegund!!!!
Liefs S

Terug
Bovenaan