t gaat wel weer al blijft t een domper.........

A

Anoniem

Guest
pffffffffff, wat een klotedag was t dinsdag.......bah. Ondanks al het verdriet en de vragen waarom, waarom, waarom, waarom.........gaat het best goed.............geloven jullie het nog als ik dit zo opschrijf.....hahahaha.

Ik richt me helemaal op de aankomende vakantie. 2 september gaan we weg. Na de vakantie gaan we beginnen met IUI 8...........is nog ver weg........Aan de ene kant vind ik dit erg jammer, duurt het nog langer voordat onze wens in vervulling kan gaan.....maar aan de andere kant is goed zo. Heel even lekker doen waar ik zin in heb, lekker wijn drinken, filet eten en bakken vol chips .

Soms valt het allemaal niet mee maar life goes one!!!!! Na deze week ben ik weer helemaal het mannetje..........eerst die ongi hormonen even de baas worden...........grrrrrrrrrrrrrrrrrr
iedereen bedankt voor de lieve berichten!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel liefs
Sjan

Hoi Sjan,

Gelukkig weten we hier hoe je je voelt.. ik ben ook net weer ongesteld geworden en het blijft een drama, elke maand erger lijkt wel.. Ik heb dan wel 'pas' 3 IUI behandelingen gehad maar ben inmiddels al ruim 4,5 jaar van de pil af... zonder resultaat.
Heb ook echt een pestbui vandaag en die regen helpt ook niet echt.
Hoop dat je geniet van je filet en je wijntje (ik wel!), als we eindelijk een kindje hebben zijn we het hopelijk zo weer allemaal vergeten!

Groeten, Saar

Hoi Sjan

Ga je lekker voorbereiden op je vakantie. Geniet er van. Wij gaan binnenkort ook lekker op vakantie en ik heb er erg veel zin in. Ik hoop dat je je snel weer goed voelt en dat je alles weer aan kunt

Lydia

Hoi lieve Sjan, zulke mooie woorden als jij altijd hebt, heb ik niet hoor, maar hou je taai, geniet van alle leuke, mooie en lekkere dingen. Ga lekker op vakantie, probeer te relaxen, dan kunnen jullie er straks weer vol goede moed tegenaan! Ga je ver weg?

Groetjes van Pleun

Lieve Sjan,

Fijn te lezen dat het wat beter met je gaat. Wat een teleurstelling weer. Lekker uitkijken naar jullie vakantie en dan weer met goede moed ertegenaan.......Eens moet het toch lukken? Sterkte meis...

Liefs Suusje

Hoi Sjan,

Fijn om te lezen dat het weer wat "beter" gaat met je. Het blijft gewoon moeilijk om er elke keer weer bovenop te komen, elke keer weer die rot teleurstelling. Ga je nu lekker focussen op je vakantie, waar ga je naar toe? En ga daar lekker genieten van  en van je mannetje natuurlijk. Die heeft het ook verdiend.

Kruimel

Hee Muppet!!
Wat goed dat jullie lekker even de rust nemen om optimaal te genieten van de vakantie!!! Inderdaad gewoon wijntjes drinken en genieten! De aanhouder wint.....jaaaaa een dooddoener maar als we het vertrouwen kwijt zijn wat hebben we dan nog toch???!!!! Ik weet zeker dat het vertrouwen in een goede afloop altijd helpt bij de slagingskansen! Enne we hebben altijd nog....POWERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!
Dusse muppetschoudertjes eronder (wie ben je eigenlijk? Kermit, Miss Piggy???) en gaan met die banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!!

x ing

Terug
Bovenaan