t is echt waar heb een ballonnetje ingeslikt :lol:

Dag broeken, hello jurkjes

En ja hoor, het is net alsof mijn buik ineens plof zegt hahaha nu mensen het weten laat mijn buikje zich ook meteen zien

broeken doen we niet meer aan, al mijn jurkjes opgezocht en dat is echt zo'n gaaf gezicht

al moet ik wel zeggen heb ik een wat opgeblazen strak gevoel.... dus echt een ballon welke opgeblazen is en telkens iets meer lucht krijgt

YES ben zo blij dat alles goed is.... nu van de week nog een spannende test, 12 weken nekplooimeting

blijf DUIMEN

Hey meid!

Ook hier de broeken weg gedaan, morgen gaan ze in de andere kast evenals alle andere kleren die ik toch niet meer passen ga! Ik ben in 2 dagen ook opeens zo gegroeid, het is nu echt niet meer te ontkennen!
Dus showen die mooie buik van ons hahaha

Aanstaande dinsdag de termijnecho! Ben zo benieuwd dan ben ik bijna 12 weken jeeeeeeeeehhhhhhh
x

Haha..wat herkenbaar...ik kan er ook echt niet omheen...heb mijn eerste positie broek gekocht op 9 maanden beurs( jaaaaa echt waar!)
Ik lijk wel 4 maanden zwanger.

@ Mini mini ...spannend aankomende week!! Wat gaat de tijd eigenlijk snel he?

@ Mama leintje heb jeje termijn echo? en verder ook nog een onderzoek of doen jullie dat niet?

fijne zondag!!

Haha, heel herkenbaar! Op mijn werk weten ze het nog niet, en ik ben het echt aan het verbloemen. Wijde shirts enzo, maar nog heb ik het gevoel dat je het kan zien. De positiekleding heb ik ook al, wat zit dat fijn zeg! Mn gewone spijkerbroeken werden echt te klein en zaten voor geen meter meer.
Vrijdag hebben we de 12 weken echo, spannend!!!
Miniminiwelp--> Op welke dag heb je de echo?

@marinde32 nee we doen inderdaad verder geen onderzoeken. We gaan van het positieve uit en dat er niks aan de hand is, misschien een beetje naïef.
Maar we vinden het beide niet nodig...

Niet alleen de broeken, maar ook de shirtjes laten het afweten. Denk ik vrijdag 1 van mijn favo shirtjes aan te trekken... leek wel een naveltruitje. Buikband erover en opgelost, maar de afgelopen week vooral lijkt het wel ineens heel hard gegroeid te zijn.

Gaabiej, lastig is dat verbloemen op het werk he. Ik ben zo blij als het weekend is en ik gewoon weer iets straks aan kan doen. Ik moet nog 3 weken tot het ik ga vertellen op het werk.

Morgen weer in het gareel..

Heey wat grappig is dat he, ik had precies hetzelfde, toen ik het vorige week aan iedereen verteld had groeide het ineens heel snel! ;-)

Lekker genieten en op naar het voorjaar en de rokjes en jurkjes!

Terug
Bovenaan