T is een beetje laat, maar hier de foto's van onze 20wk echo!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieverds,

zoals jullie weten hebben wij 2wk terug de 20wk echo gehad. Alles zag er prima uit, en we krijgen dus weer een jongetje!

Hier een foto van zijn armpje in de lucht en zijn gezichtje:

Hier het hele lijfje:

En hier zijn plassertje. Die vrouw vroeg: Willen jullie en foto van zijn geslachtsdeeltje? Nou doe maar hoor! Is altijd leuk voor later!!

En hier mijn buik.. .Hier was ik 19w 4d. En nu dus al ruim 22wk!

Vind het wel jammer dat deze echofoto's niet zo duidelijk zijn als met Dylano. Maar jullie kunnen het er vast wel uithalen toch?

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Leuke fotootjes en tuurlijk kan ik er al wat uithalen. Wij zijn immers de experts hier allemaal, toch?
Ik heb destijds ook zo'n fotootje gekregen van Sven zijn pieliewielie. Hij lag ook altijd pontificaal met zijn benen wijd. De gyn moest daar zo om lachen dat ie een fotootje voor ons had geprint. Echt grappig.
Heel veel succes verder met je zwangerschap!

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

He deb

Wat een super fotootjes zeg!!!!!
Wat is het toch wonderlijk he!
Mooi buikje heb je ook, kan niet wachten tot ik ook een mooi buikje krijg.
Hoe gaat het verder met je? Voel je je goed?

Nou hij laat duidelijk zien dat die een jongetje is!!!!hahahahahah

X Naomi

Ooooh wat leuk!! Blijft mooi om naar te kijken..Geniet er maar lekker van!

Ha Deb,

Het blijft een geweldig gezicht hé!
Altijd fijn om te zien dat het er goed uitziet toch! En weer een ventje leuk hoor!
Ja ik als mama van twee kereltjes zal natuurlijk niet anders zeggen, maar ik vind het echt super! Ik hoop dat je het een beetje uithoud met die warmte!

lieve groetjes
Achnita
mama van mike (8-11-04) en Brian (25-7-07)

He Debby,

Leuk om te zien en ook de foto van je buik! Die van mij begint nu al een beetje te groeien, met name het eind van de dag. En we willen het nog wel even geheim houden...

groetjes Maris

Hoi,

ziet er mooi uit hoor. En inderdaad maakt meneer er geen geheim van dat hij een jongetje is hahaha.
Het blijft toch wonderlijk dat je alles zo goed al kunt zien he.

Geniet ervan,
Tamar

Terug
Bovenaan