t is gewoon echt niet leuk meer!!

A

Anoniem

Guest
heb jullie dat ook.. ene moment denk je dat je zwanger kan zijn.. en zo op de andere moment denk je toch van.. nee ben niet zwanger mijn ongi komt er gewoon aan.. mijn nod is 26e. ik had last van gevoelige tepels en beetje gespannen borsten.. maar dat heb k dus nu niet meer.. ben zo aant balen.. heb wel een opgezette buik.. ik ben al een jaar gestopt met de pil sinds vorig jar augustus.. paar maandjes geleden was k ong 2 weken overtijd. toen heb k een test gedaan en hij gaf een 2e streepje aan. de vlg dag had k wat bruine afscheiding.. en die avond erop had ik hele erge bloeding.. stroomde er gewoon zo uit ( als ik t even zo mag zeggen ). nu ben ik gewoon zo onzeker. was k toen echt zwanger geweest?? want ja 2e streepje komt er toch niet zomaar en ik had toen ook echt last van kwaaltjes...  maar toch  van de andere kant denk ik ook weer dat ik misschien onvruchtbaar ben...   hebben jullie ook zo'n last van onzekerheid???

hoi zina

wat ontzettend vervelend voor je! ik heb er ook zo'n hekel aan.

tot gisterenavond dacht ik misschien zwanger te zijn. helaas was mn temperatuur vanochtend 0,3 graden minder dan voorheen en ik heb ook buikpijn.
zit vandaag op dag 33 en heb 10 dagen geleden mijn eitje gehad. 4 dagen terug heb ik iets gebloed, dit was nog nooit gebeurt en ik hoopte op een innesteling.
maar zoals het er nu voor staat...

en wat jij beschreef, over die positieve test, die krijg je idd niet zomaar, misschien was het wel een vroege miskraam. dit is zwaar om te verwerken, maar je bent dan iig wel vruchtbaar.

ik zit trouwens in ronde 14, we zijn vanaf maart 2005 bezig maar mijn eerste cyclusen waren heel lang en mn gemiddelde zit nu op 36.

sterkte ermee,
dikke knuf esther

Hoi,

Jouw test lijkt me duidelijk een zwangerschap geweest. Wij zijn met de eerste 6 maanden bezig geweest en ook ik voelde soms heel veel  klachten en soms ook helemaal niet. Wat ik ook altijd merkte was dat ik die keren dat ik veel voelde heftiger ongesteld was en de cyclus erop later ovuleerde. Iedereen verklaart je voor gek, je voelt het alleen omdat je d'r veel mee bezig bent maar dat is toch echt niet zo. Bij mijn dochter heb ik het uiteindelijk ook goed voorspeld.

Zeker de  laatste  maanden hield ik me, ter motivatie  vast  aan het feit dat het dus af en toe toch lukt om een bevruchting tot stand te  brengen. Ik kon dus  zwanger worden! Door een  speling van de natuur was het vruchtje  toch niet levensvatbaar. Misschien was dat dan wel goed ook. Schrale troost, maar ik heb nu een prachtige gezonde dochter van 4 maanden! Omdat ik weet hoe zenuwslopend  deze periode voelt lees ik zo nu en dan nog met jullie mee.

't Gaat vast lukken, je weet alleen nog niet wanneer!
Succes.
Ingeborg

hey meiden, heel erg bedankt vor jullie reacties. t is ook echt kl*te die onzekerheid. nu ben k alweer aan t twijfelen. mn borsten zijn wel weer wat gespannen. en mijn eetlust.. ik eet zoveel op een dag.. de laatse paar dagen ben k echt van alles binnen aan t werken. dan heb k gegeten en dan heb k weer zin in iets en dat gaat echt de hele dag door.. ik las ook veel dat vrouwen last of steken kregen in de lies.. dat had ik niet eerder gehad tot vandaag.. kreeg best veel steken in de lies..... raar allemaal hoor.. ben echt benieuwd.. is hier ook misschien iemand die echt d8 dat de ongi eraan zou komen en toch zwanger zijn???
toch heel erg bedankt. veel liefs zina xx

Terug
Bovenaan