't is weer november....

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Zoals ik al zei 't is weer november, een jaar geleden is het spiraaltje verwijderd. Vervolgens 2x een mk gehad.

Gelukkig staan we niet met lege handen, we hebben een super peuter van bijna 2 en dat geeft ons wel de power in moeilijke periodes. Toch doet het wel eens pijn als ik om mij heen kijk of verhalen hoor.

Ik besef goed dat wij een groot wonder in huis hebben.

Liefs grotebroer

Hi grote broer,

Natuurlijk is het fijn zo'n wonder in huis te hebben, maar dat maakt het verdriet om een tweede wonder dat er nog niet wil zijn niet minder.

Geniet van je lieve knul, maar geef je verdriet ook een plaatsje.

heel veel sterkte.

Gr. Tamara.

Hey grote broer,

Snap je gevoelens helemaal...
Wij hebben ook een gezonde zoon van 14 maanden maar wil zoooo graag een broertje of zusje voor hem...
3 maanden geleden een miskraam gehad....
Nu weer in afwachting tot mijn eisprong.
Gelukkig was mijn cyclus meteen weer op gang, maar helaas zonder resultaat.
Er zijn weer veel zwangere in de omgeving....dat maakt het extra verdrietig....
Ben zeker wel blij voor hun.....maar wij willen ook zo graag weer!!!
Heel veel sterkte in ieder geval!!

Liefs Nurse

Mamatamara en Nurse,

Bedankt, voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed.

Nurse,
Wij hebben elkaar al eerder gesproken op het andere forum.

Liefs grotebroer

Hey grote broer
Snap je gevoelens wel hoor!
Het is inderdaad alweer november wat vliegt de tijd maar toch ook weer niet... had ook al zwanger willen zijn maar het is op heden nog niet gelukt met een goed einde dan..
Dan kan een maand lang duren steeds!
Heb in sept een mk gehad en hoop dat we binnenkort weer gauw goed nieuws hebben en dat het kindje blijft zitten..
Zou het zo graag willen!
Ik wens jullie ook heel veel succes en sterkte met jullie gevoelens en emoties. Probeer het een plekje te geven, er zijn heel veel mensen zwanger om ons heen maar ook een hoop die dit ook mee maken en daarna toch redelijk gauw zwanger zijn!
Hoop voor jullie dat het ook gauw raak is

Liefs S

Alle zwangeren om je heen vallen volgens mij wel meer op als je het zelf heel graag wil... Wij willen graag een derde. Het gaat nu niet zo goed (snel) als de eerste twee keren. Was toen wel 8 en 5 jaar jonger. Heb dit jaar ook een mk gehad. Maar omdat ik er al twee heb, krijg ik ook veel reacties dat ik er tenminste al twee heb. Dat is wel zo, maar mijn wens is net zo groot als bij de eerste. Voorlopig blijf ik dus flink proberen...

Ja, gewoon blijven proberen...zucht! Er zijn idd veel meiden die in hetzelfde schuitje zitten als ons en ik hoop dat we binnenkort in een ander schuitje zitten ;) Dat 2010 een heel goed jaar voor ons mag worden!!!

Bedankt, voor jullie reacties! Liefs grotebroer (Lientje)

Terug
Bovenaan