T is weer zover

Beste Allemaal

Daar was ik weer van weggeweest,had het een beetje druk.Ten eerste die wie zwanger zijn wil ik even van harte feliciteren,geniet er lekker van.
En bij mij tja wat zal ik zeggen ik ben weer mooi op tijd ongi. geworden.We wisten ook wel dat we deze maand niet zwanger werden,want er was toch kans op dat de eitjes weg gespoeld waren,maar ja je blijft toch onbewust wel weer hopen.Maar maandag maar bloedprikken en dan kijken of mijn hormonen goed zijn en dan lekker rustig aan doen tot september want dan beginnen ze met IUI.Nou dit was het even weer. Veel liefs Truida

he truida,
ik heb een beetje gemist wat er bij jou gebeurt is, je hebt t over wegspoelen...is er ook kans dat je voor september zwanger wordt? of ga je helemaal niet meer er mee bezig zijn voor de iui? kan soms wel lekker zijn toch, een beetje rust. maar ik moet zeggen dat ik juist heel blij ben dat we eindelijk weer aan de slag kunnen...hopelijk is t raak voor ik weer helemaal frusti er van word... groetjes, lis

Betse Lis

Ze hebben bij mij ene hcg onderzoek gedaan dat is om te kijken of er ook verklevingen waren,en volgens mij spoelt het eitje dan ook weg,als die er zit.Ja ik weet het niet precies en ik ben het haar vergeten te vragen.(dat was trouwens wel fijn voor al die onderzoeken een vrouwelijke arts).We gaan straks lekker twee weken op vakantie even lekker niets aan het hoofd en wie weet komen we wel met zun drieen terug.die arts zei als er al verklevingen zaten dan zou de tijd ons het leren omdat we al 5 jaar bezig zijn en het onverklaarbaar is dat ik nog niet zwanger ben(alle onderzoeken dik positief,dus niets aan handje) willen ze niet nog een half jaar wachten en dan pas beginnen met IUI maar ze zei jullie hebben straks eerst vakantie en dan ik dus het lijkt me beter voor jullie dat we dan in sept. beginnen met de eerste behandeling.En intussen tijd maar lekker oefenen.Ik moet zeggen de druk is er nu wel meer af want ach ja als het nu zo niet lukt,je weet gewoon vanaf sept gaan ze ervoor.
Ik wens jou ook alle goeds van de wereld en dat er maar snel zo'n lief klein wondertje in je schoot mag liggen.
Ja en balen he dat je er soms zo gefrustreerd van word maar ja het hoord er allemaal bij hoe kl*ten dat ook is.Nou meis sterkte en we spreken elkaar nog weleens(hoop ik).
Veel liefs Truida

Terug
Bovenaan