t is weer zover

Na precies 12 maanden niet ongesteld te zijn geweest. Ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden.

Heb het totaal niet gemist!! Gelukkig heb ik nu niet zoveel buikpijn enz dan voor mijn zwangerschap en ben nu niet 7dg ongesteld geweest maar 4dg:D

Gek is dat of niet?
Ik ben meteen ongesteld geworden na het vloeien van de bevalling dus heb er niet veel van gemerkt.
Heb nu een pil zonder stopweek dus word niet meer ongesteld, maar ga woensdag naar de huisarts om een andere pil. Vind dat toch maar niks niet ongesteld worden, moet toch een beetje controle hebben daarover en met een pil met een stopweek weet ik precies wanneer ik vloei. Nu kan het gewoon tussendoor een keer gebeuren.

Wel fijn dat je niet zoveel buikpijn hebt en dat het minder lang is!
Geniet van je niet ongesteldheid weekjes! :)

Liefs Kim

Volgens mij zit het er hier ook aan te komen, hele avond al buikpijn. Maar zet nog niet echt door! Had al jaren een mirena dus ook bijna niet ongesteld, heb het ook niet gemist haha! Morgen gelijk maar afspraak maken voor een nieuwe te laten plaatsen!

Liefs Marie

Ben zelf ook vrijdag weer ongesteld geworden.. Kan het missen als kiespijn en had gehoopt dat het met de BV weg zou blijven. Ben helaas ook nog steeds ongesteld, en heb ook de buikpijn weer... :(

Terug
Bovenaan