t Kon net...

Net even gepast of er wel 3 autostoeltjes op de achterbank van onze auto kunnen (Skoda Octavia II stationwagen). Beetje passen en meten, de juiste stoelvolgorde bepalen, flink duwen, nog een keer de juiste sloelvolgorde bepalen maxicosi toch maar in het midden, nog eens duwen en trekken. Deur dicht...het past.

Hmmm hoe ga ik die kinderen erin krijgen als ik alleen ben. Misschien dan toch maar de maxicosi op de bijrijders stoel, airbag uit enzo. heeft niet mijn voorkeur.

Hoe pas je tegenwoordig met een heel gezin in een auto zonder gelijk een MPV of bus te moeten kopen? Als kind paste ik met mn twee broers op de achterbank van een golfje2.

Hihi zie het helemaal voor me!
Wij moeten ook nog passen!
Heb van een vriendin gehoord dat het net moet passen 3 kids op de achterbank in onze auto (Ford focus), maar ik twijfel!
Heb al besloten voor de keren dat we niet met z'n 5-en weggaan dat de oudste van 5 maar gewoon voorin mag zitten in haar autostoel. I.p. mag dat gewoon.
Ga morgen maar een passen en meten op de achtebank!

Oef, kan me er iets bij voorstellen!
Bij ons zou het echt niet passen, terwijl wij ook niet zo'n hele kleine auto hebben (ford fusion).
Voor de eerste echo dacht ik wel, als het er maar geen twee zijn, want dan moeten we een andere auto ( en wordt het toch een dure baby;)
Maar gelukkig was het er maar een!
Maar ik snap je punt!
Succes met puzzelen!

Ik heb een vw Lupo. Mijn man moet wel een nieuwe auto, die heeft een sportauto en dat gaat hem niet worde haha. Binnenkort is in mijn auto gaan passen en meten!

wat ik weet volgens de regels als er 3 kinderen op de achterbank moeten mag het oudste kind zonder stoel in het midden zonder stoel in de gordel zitten omdat ik heel veel auto's gewoon geen 3 autostoelen passen moet je maar eens op google kijken wij hebben een focus als het goed is past het net en anders gaat onze oudste dochter in het midden in de gordel die is dan 6.5 jaar misschien dat er wel een stoelverhoger tussen past maar dat moeten we dan nog kijken

Een collega stelde dit voor:

http://www.multimac.co.uk/home

Mijn oudste is net 3 ik vind het zelf nog geen goed idee om hem al los op de achterbank te zetten. Ik stelde mijn man al voor om hem op een piepschuimen zitverhoger te zetten, maar mn man vond het geen goed idee want het was niet ISO gecertificeerd.

volgens mij moet het makkelijk lukken. heb een tijdje een opel gehad en daar gingen er 3 op de achterbank en nu en audi en dat gaat ook prima.
maar zoals caat zegt een normale auto kan je bijna niet meer hebben. wij zitten nu ook met het zelfde probleem alles paste met 3 nu met 4 niet meer. nou moet ik zeggen gaan we niet heel veel met zijn allen weg en als we op vakantie gaan dan maar met 2 autos het zij zo

Terug
Bovenaan