T loopt r allemaal uit..??

A

Anoniem

Guest
He dames!

Nou wij zitten nu in de 11de maand hopenlijk ben ik deze maand zwanger. IK dacht nou laat ik me nu echt er niet meer zoveel mee bezighouden... IK kijk elke dag wel weer naar alle berichten van de dames hier! Ik weet dat ik n keer zeker zwanger zal raken maar als je toch iedereen met een dikke buik ziet lopen dan heb je zoiets van$%&^*&^!! Maar even mijn vraaggie. Mijn vriendinnen zijn allemaal zwanger geworden door na gemeenschap een half uurtje met de benen omhoog en dan een kussen onder je billen te leggen. IK had eerst zoiets van ja ja t zal wel weer.. maar t is echt zo. Nu ben ik daar dus ook mee bezig ik leg elke dag een kussen onder mn billen en dat ongeveer n kwartier tot een half uurtje. JE WEET T MAAR NOOOITTT! Maar zodra ik opsta komt er me toch een hoeveelheid weer eruit?! Is t nou zo dat dat de dode zaadjes zijn die eruit moeten en de rest heeft zich (hopenlijk vastgeklampt)?? Ik heb ook mn huisarts gevraagd over het elke dag 'doen' Hij vertelde me dat je t best elke dag kan doen dat daar niks mis mee is en ook niet die verhalen van minder zaadkwaliteit. Zodra je maar niet tijdens gemeenschap met je gedachten zit van   oohh ja nu moet t lukken en als t weer niet lukt je weet t wel. Dan kan je buik gestresst zijn.   Dus je moet gewoon alleen maar aan je man denken en t gewoon spannend houden hij zegt des te meer kans je hebt dat t zo lukt!

Maar ik hoop dat iemand wel antwoord heeft op mijn vraag want dat vind ik toch altijd zo raar dat t allemaal weer eruit loopt..

Groetjes souraya

HOi

IK ben het er gedeeltelijk mee eens
ik wist dat veel vrouwen een kussen onder de bips doen
ik geloof daar wel in

maar mijn ha zegt weer om juist niet elke dag te vrijden
omdat idd de zaad dan minder word
mijn ha zegt 3 tot 4 x in de week

en idd niet te veel mee bezig zijn

groetjes natasja

oja bij mij loopt het er ook altijd gelijk uit
tenzij ik gelijk klaarkom dan lijkt het wel of
me lichaam het opzuigt
jeetje wat klinkt dat goor als ik het zo teruglees
sorrie hoor voor deze beschrijving hihi

Ik heb van de week ook een aantal keren met de benen omhoog gelegen, maar of het zin heeft..., ik weet het niet.
Toen ik nog aan de pil was, liep bij mij ook alles meteen weer naar buiten, maar nu ik gestopt ben, komt er vrijwel niets meer naar buiten.

Hoi,

Met je benen omhoog en een kussen onder je billen is wel goed hoor. Het helpt de zaadjes om naar de eicel te zwemmen (wet van de zwaartekracht). Dat wat er uitloopt is inderdaad het sperma maar met minder zaadcellen, aangezien de sterke jongens al aan het 'zwemmen' zijn. Snap je?    

Dus....Hoog met die benen!!!!! Erg comfortabel is het niet he?
Succes en veel plezier met klussen!

Yvet

Terug
Bovenaan