t rommelt hier ook aardig.......

A

Anoniem

Guest
het rommelt hier al vanaf vrijdag maja nog steeds niks... veel harde buiken en soms venijnige steken.. vk zei dat ik heftige voorweeen had..

nou van mij mag ze wel komen haha.. helemaal als ik hier lees dat de 1 na de andere geboren is schitterend gewoon...

voor de dames die bevallen zijn of al een x eerder een bevalling hebben meegemaakt was jullie kindje voor de bevalling ook drukker of juist rustiger... mn vk zegt dat aan het eind de kleintjes juist rustiger worden vanwege te weinig ruimte ma die   van mij is erg druk :p en lijkt nauweliijks te slapen haha....

liefs miranda
38wk,1dag

hoi,

vervelend he die voorweeen? hier is het eindelijk na verschillende weken voorweeen een paar dagen redelijk rustig.

voor de geboorte van van me zoontje werd hij ook steeds iets kalmer in de buik. en na een dag of 3 wat rustiger te zijn geweest begon de bevalling.

nu word de kleine ook wat rustiger en voel ik hem maar af en toe. dus ik hoop op stilte voor de storm.

daarintegen was de kleine van me schoonzus net heel beweeglijk de laatste dagen voor de bevalling. dus daar kun je helaas geen pijl op trekken.

ik hoop dat je ook snel je wondertje in je armen mag houden

groetjes Dees
37,4wk

Hoi hoi,

Ik ben 4 juli al bevallen, maar kan jullie vertellen dat Rik dus zelfs met de bevalling mij nog schopte......en die is heel de zwangershap erg beweeglijk geweest!

Zelfs nu als ie in de box ligt beweegt alles aan hem, zo schattig!

Hier is ie trouwens:

Dus ja wil niets altijd zeggen dat je kindje rustig wordt dat dan je bevalling begint!

Wil je wel alvast succes wensen! Tis zwaar, maar zo fantastisch om mee te maken. Je bent echt trots op jezelf daarna en op je kleintje!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Ha,

Mijn meisssie lijkt bij mij juist ook steeds drukker te worden. Ik vraag me af wannneer ze slaapt, want ik merk er weinig van. Eerst was het duidelijk als ik ruste was zij wakker en andersom, maar nu als ik bezig ben gaat zij gewoon door.
Ook het gerommel in mijn buik wordt steeds heftiger, maar ik heb er een hard hoofd in dat dit betekend dat het nu snel gaat gebeuren... Ik wil mezelf niet telleur stellen. Ik heb het nml sinds een paar dgn echt wel gehad, veel te veel pijn. (bekkeninstab. napijn van gordelroos (echt zeeer pijnlijk), het vocht wat ik vasthoud levert ook de nodige pijn op, echt allemaal niet leuk meer). Ik zie mezelf dit niet nog een aantal weken vol te houden, volgende controle (vlgnd week vrijdag) ga ik dit zeker met mijn gyn bespreken.
Jeetje wat een geklaag he? Maar ja tis ook echt niet leuk meer...

x Petra

Mijn meisje is eigenlijk nog steeds erg druk. Ze is ook niet rustig geweest. Heb wel veel meer afscheiding dan normaal maar weer niet of dit een teken is dat het gaat beginnen. Verder ben ik wel de twee laatste nachten wakker geworden en toen merkte ik dat ik krampen had maar deze deden helemaal geen pijn, ik ben zelfs gewoon weer meteen in slaap gevallen. Voorlopig maar gewoon geduld hebben.
37 weken en 1 dag

Terug
Bovenaan