• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

T-shirt bedrukken: tips?

Hallo dames,

Ik wil graag voor Anouk ahar eerste verjaardag een t-shirt laten bedrukken met de tekst 'Anouk 1 jaar' of iets dergelijks. Ben eens gaan Googlen maar onder de 15.- is niks te krijgen! En voor een truitje in mn 68 is dat wel belachelijk veel geld.

Heeft iemand een goeie tip?

Groetjes Tam
 
Ik ben niet onwijs crea maar mijn vriendin heeft eens volgens mij bij de hema, een soort strijkstof/spul gekocht en toen letters uitgedraaid via Word en toen dan moet je je letters in spiegelbeeld erop strijken met dat strijkspul ertussen.
Sorry dat het een soort wazig klinkt maar ze was heel goedkoop uit want ze kocht gewoon een effen shirtje bij de Zeeman en gebruikte gekleurde Word letters.
Dus probeer er even achter te komen hoe het moet en hoe het heet maar volgens mij is dat spul bij de Hema te koop
 
Hoi hoi,
ik weet niet of je het inmiddels al voor elkaar hebt, maar anders mijn tip nog ff:
Ik heb even voor je gekeken. Wij hebben al een paar keer iets bij www.simplycolors.nl besteld. De kwaliteit is goed en voor een t-shirt korte mouw met alleen tekst betaal je 13,90 euro. Je kan ook uit illustraties kiezen en dan hebben ze ook plaatjes van een taart. Kijk maar eens als je interesse hebt.
en waar bobbian het over heeft ken ik ook. Je hebt speciaal papier waar je iets op kunt printen, en dat kun je dan weer op stof strijken. Ook hier heb ik ervaring mee en voor iets eenmaligs werkt het super! Na het wassen gaat de opdruk wel korrelen. Dus dat is net wat je zelf wil. Volgens mij is dat papier overal wel te koop, bij boekhandels ed..
succes iig!
Laat je nog even horen of je iets hebt kunnen vinden?
 
Thanx. Simple colours is me veeeel te duur, net als alle overige opties waar je dit kan laten maken.
Wat blijkt nou: mijn man heeft ze door jullie genoemde strijkpatronen gewoon in huis... duh.... En inderdaad, iets uitprinten op dat spul en strijken maar! Tsja, als ie me dat nou vóór mijn zoektocht had verteld....

 
Hoi!

Wat leuk dat je een t-shirt voor je dochter wilt laten bedrukken! Ik weet dat het lang geleden zal zijn, maar kinderen blijven altijd leuk en misschien wil je in de toekomst nog eens wat laten bedrukken! Ik kan je misschien wel helpen, voor het geval je nog eens een drukker zoekt, die het niet voor niet zoveel geld doet, namelijk Morecolor. Je wilt natuurlijk geen 68 euro kwijt zijn voor een truitje, jeetjemina....

Groetjes, Aisha
 
Terug
Bovenaan