t-shirt met naam

Mijn meisje!! Dit t-shirt heb ik gekregen, maar je kunt ze zo bestellen op simpleycolors.nl. Alle soorten, maten en kleuren. Voor een t-shirt betaal je €15,- zonder verzend kosten.
Lief he!!
groetjes Sonja

echt gaaf dat t-shirt!
ik heb een mutsje laten maken met I LOVE DADDY
en een t-shirtje met DADDY'S GIRL

besteld bij : www.baby-kado.nl

het winkeltje zelf zit in het oosten, misschien handig voor de mensen die daar ook wonen, scheelt in de verzendkosten ;-)

gr sabrien

ik heb ergens op internet t-shirts gezien met:ik pas op oma
toen dacht ik:die ga ik kopen als ik weer ga werken en boas naar oma gaat.
nu is het zover en kan ik die t-shirtjes nergens meer terugvinden
iemand een idee??
ik dacht nl koterkado,daar heb ik een schilderijtje laten maken met naam.maar ik vind ze niet.
groetjes kari

hee kari,
dan maak er toch zelf een, kijk eens op www.simpleycolors.nl daar kun je zelf de tekst opzetten, lettertype en kleur uitzoeken!
Wel een goeie trouwens, ik pas op oma!!

groetjes

Ik heb mijn: Ik pas op oma! inderdaad bij simply colors laten drukken! Op de negenmaandenbeurs. Heb ook nog eentje met: Mijn opa is vet cool! en sinds eergister heb ik binnen: Booby baby en I love boobs. Hahaha ideetje van mijn broertjes omdat Kian altijd honger lijkt te hebben volgens hun. Simply colors heeft goede service en de kleertjes zijn van goede kwaliteit. Oh ja heb ook nog een rood setje met zijn naam erop, gekregen van zijn tante!

quote: Sonja79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2007 17:22:05'));

hee kari,
dan maak er toch zelf een, kijk eens op www.simpleycolors.nl daar kun je zelf de tekst opzetten, lettertype en kleur uitzoeken!
Wel een goeie trouwens, ik pas op oma!!

groetjes

goed idee!!ga ik doen.misschien nog wel een paar meer.ik heb toch nog te weinig shirtjes voor de volgende ronde(maatje 68).ik vind sommige leuke shirtjes zo belachelijk bedrukt,vol met engelse teksten en nummers.dan is dit wel een leuk alternatief,al is t ietsje duurder.

Terug
Bovenaan