t shirt o.i.d. laten bedrukken

Hoi mama ´s,

Ik heb de naam van de site maar niet in het onderwerp genoemd, maar.... Ik was net op het internet aan het surfen en kwam bij simply colors.nl terecht. Daar zag ik een leuke tip voor vaderdag; een polo of een jurkje laten bedrukken met de naam van je kindje en dan een hartje eronder en dan papa! Kai leuk, dus die ga ik bestellen, maar..... nu heb ik daar 1x eerder besteld en er staat me iets van bij dat hun kleding nogal klein uitviel. Klopt dat? Want als je het eenmaal hebt laten bedrukken kun je het niet ruilen.

x miranda

Hoi Miranda,

Ik heb er 2 keer iets besteld en mijn ervaring is niet dat het erg klein valt. weet niet of ik niet voor de zekerheid al een maat groter heb besteld hoor haha, je hebt er dus helemaal niets aan. Ik weet dat er veel meer mensen daar ooit besteld hebt dus hoop dat die een duidelijker antwoord voor je hebben

groetjes Linda

hoi hoi,
ik heb al een paar keer iets besteld en omdat ik het inderdaad wat klein vond vallen bestel ik een maat groter en dat gaat super.
Maar of dit altijd zo is weet ik niet, het is mijn ervaring tot nu toe.

Succes met je keuze en hierbij een foto van Sarah in het shirt wat ik voor moeder dag had laten bedrukken voor oma.

groetjes Tamar

Mijn ervaring is ook niet dat het klein valt, tenminste de gewone shirtjes niet.
Maaaaaaaaar nu heb ik ook een heel fijngebouwd mannetje met weinig buik!
Hij heeft nu maat 80 qua shirts (bijna 19 mnd) en broeken vaak nog 74.
1 shirtje van Simply Colours (mt 62/68) kan hij nu zelfs nog aan wat breedte betreft, al wordt hij nu  wel erg kort hihi!
Alleen de polootjes vind ik wel krap vallen maar dat ligt echt aan het model denk ik, want dat vind ik bij alle merken klein uitvallen.

Groetjes Saskia

Hoi,

Ik heb ook een paar keer eerder shirts besteld bij Simply Colors en ik vind ze eerder groter uitvallen
Onderstaande foto had ik laten maken voor Tara's tweede verjaardag, ze draagt maat 86 en dit shirt was in maat 86/92.
Die kleertjes voor vaderdag zijn leuk hé, met dat hart in het midden, ik ga er ook 1 bestellen (het jurkje).

Groetjes,
Shivana

hoi

ik heb ook al meedere keren er shirtjes weg besteld en ik vindt niet dat ze klein uitvallen....
heb toevllig vorige week nog 1tje laten drukken met de pakkende tekst

i'm not deaf
i'm just ignoring you!!

past namelijk precies bij bram

liefs ilona

Ik kreeg gisteren in mijn brievenbus thuis een reclamefolder van de TNT en heel toevallig stond er een link in waarmee je korting kan krijgen via Simply Colors.

Als je een vaderdag t-shirt vanaf 10 euro besteld via de link:
www.simplycolors.nl/tnt
dan krijg je 15% korting!

Het geldt voor de papa-maten S t/m XXL en voor de kindermaten 50 t/m 176

Als je die link intypt of kopieert, dan word je automatisch doorverwezen naar de voorpagina van de normale website van simply colors, MAAR die 15% korting wordt wel verrekend (ik had erover gebeld vanochtend).

Tevens krijg je 30% korting op de gele shirts (+ jurkje), omdat die kleur uit het assortiment gaat.

Je kan maar 1 korting per bestelling krijgen, dus OF de 15% vaderdagkorting OF de 30% korting op de gele shirts.

Groetjes,
Shivana

Terug
Bovenaan