t-shirtje

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik ben zwanger en heb een dochtertje van ruim 2,5. Over een aantal weken willen we het aan de ouders vertellen. We willen dan ons dochtertje een t-shirt aandoen met de tekst: ik krijg een broertje of zusje. Weet iemand een leuke site waar ik deze zou kunnen bestellen?
Bedankt!
Liefs
Petra

www.rainbowbabies.nl en er is nog een site die het doet maar ik ben er de naam van kwijt.

Groet Xanthe

quote: Petra01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2006 21:05:36'));

Hallo!
Ik ben zwanger en heb een dochtertje van ruim 2,5. Over een aantal weken willen we het aan de ouders vertellen. We willen dan ons dochtertje een t-shirt aandoen met de tekst: ik krijg een broertje of zusje. Weet iemand een leuke site waar ik deze zou kunnen bestellen?
Bedankt!
Liefs
Petra

Hoi Petra,

Bij de site www.simplycolors.nl kun je t-shirts met een tekst bestellen. Je kunt er zelf voor kiezen wat voor tekst het wordt. Volgens mijn zijn de shirts vanaf 6 a 7 euro te koop (exclusief verzend kosten). Succes er mee.

Groetjes Astrid

Je zou ook een textielstift kunnen kopen en het zelf op een t-shirt schrijven.
Maar wel echt een leuk idee! Onze dochter is 3 en we hebben het haar laten vertellen aan haar opa en oma. Alleen begreep oma het in eerste instantie niet, ze dacht dat ze het over mijn schoonzus had, die ook zwanger is. Maar een t-shirt: dat kun je niet verkeerd begrijpen!

Hallo,

www.koterkado.nl is ook een erg leuke site!! echt een aanrader!!

Groetjes Kim

Hallo Petra,
misschien is funprints.nl ook wel leuk.
Tenminste ik vind het wel een leuke site, is voor de hele fam. , en je kan er verschillende artikelen vinden.

Groetjes esther en baby puk

Wat grappig, iuk had toevallig hetzelfde idee.

We hebben het zaterdag (nadat we de test hadden gedaan en ik zwanger bleek!!!) besteld bij simplycolors.nl
We hebben uiteindelijk voor de tekst gekozen:
Papa en mama
Sharon (mn dochtertje) en
????????

Kijken of ze het snel door zullen hebben, hihi

Terug
Bovenaan