T-shirts Vivian Ewbank-Reijs

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal, ik heb een vraagje. Vivian Ewbank-Reijs heeft van die leuke t-shirts ontworpen met van die kei-gave teksten erop.
Weet iemand waar ik die kan krijgen?

In welke winkel ik deze kan krijgen of op welke website ik deze kan bestellen.
Hopelijk weten jullie het.

Groetjes Miranda 8wk+2dg

Hoi,
Op de sites verkopen ze niet alle t-shirts. Ik heb de mijne gekocht bij Kids Factory in Breda. Op de site staan trouwens alle verkoopadressen.
Groetjes Rene 37+5

Hey Miran!
Je bedoelt de shirts op www.supermom.nl ?
ik heb er 3! (Virgin? , I'm still sexy en Glamourmama) Ze dragen echt super!! Heb ze echt zoveel aangehad! Op straat trek je er ontzettend veel bekijks mee en ik heb vaak te horen gekregen wat een onwijs leuk shirt heb jij aan zeg!
Heb ze gekocht bij de babydump (www.babydump.nl) die door het hele land zitten alleen niet alle filialen hebben ook zwangerschapskleding dus daar moet je even op letten!
Ze hadden ze daar in het zwart, hard roze, grijs en wit en met meer teksten dan op de site staan (misschien is die wat verouderd?)
Is echt n superkoop, het draagt erg fijn, zijn lekker lang en je buik wordt er echt prachtig in geaccentueerd!
Succes! Hoop dat je hier wat aan hebt!
Liefs L81 (34 wkn)

Hi,Miran,
Wel leuk die shirts,hé?
Heb de mijne met "virgin" via internet gekocht.
Doe dat dus niet!
Na de 2de keer dat ik de shirt aan had,was het al kapot aan de zijkant.
Als je het  gaat kopen,koop het dus in  een winkel.
Dan kan je zeker terug komen met je shirt die binnen 2 dagen kapot is.
En kan je ook voordat je het koopt nog even goed bekijken of alles netjes gemakt is!

Groetjes,
Lina
31weken+4dagen

Hoi dames,

bedankt voor jullie snelle reacties. Ik ga  gelijk  de websites bekijken.
Al duurt het nog wel even voordat ik ze aankan. Wordt al wel wat dikker, maar dat schijnt bij een tweede wel vaker te zijn.

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan