t voelt wel zo

A

Anoniem

Guest
heb wel eens gehoord dat vrouwen meteen al wisten dat zij zwanger waren wat voor gevoel was dat dan?

Ik denk dat dat gevoel heel vaak tussen de oren zit. Die vrouwen die willen heel graag zwanger zijn (en terecht) en krijgen allerlei verschijnselen, zoals pijnlijke borsten en misselijkheid. Maar als jij dagelijks in je borsten knijpt om te voelen of ze zeer doen, dan gaan ze vanzelf wel pijn doen van dat gedrukt ertegenaan. En als je de hele dag denkt dat je misschien wel misselijk bent, dan wordt je het wel. Als ze dan zwanger blijken te zijn, is het een bevestiging van wat ze al hoopten. Maar er zijn hier ook zat vrouwen die door hun lichaam voor de gek zijn gehouden. Allerlei verschijnselen en soms zelfs al een aantal dagen overtijd, maar toch niet zwanger. In mijn beleving heb je pas zekerheid als je positief test! Maar ik snap best dat wachten lang duurt!! En dat je graag wilt geloven dat je zwanger bent, dat wil ik nl ook. Voel ook van alles, maar ben toch echt niet zwanger!

quote: Robin2003 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-01-2007 21:47:07'));

Ik denk dat dat gevoel heel vaak tussen de oren zit. Die vrouwen die willen heel graag zwanger zijn (en terecht) en krijgen allerlei verschijnselen, zoals pijnlijke borsten en misselijkheid. Maar als jij dagelijks in je borsten knijpt om te voelen of ze zeer doen, dan gaan ze vanzelf wel pijn doen van dat gedrukt ertegenaan. En als je de hele dag denkt dat je misschien wel misselijk bent, dan wordt je het wel. Als ze dan zwanger blijken te zijn, is het een bevestiging van wat ze al hoopten. Maar er zijn hier ook zat vrouwen die door hun lichaam voor de gek zijn gehouden. Allerlei verschijnselen en soms zelfs al een aantal dagen overtijd, maar toch niet zwanger. In mijn beleving heb je pas zekerheid als je positief test! Maar ik snap best dat wachten lang duurt!! En dat je graag wilt geloven dat je zwanger bent, dat wil ik nl ook. Voel ook van alles, maar ben toch echt niet zwanger!

Ik dacht 'ik kopieer m maar even' want ik ben het er (helaas) he-le-maal mee eens. Ongeveer alle kwaaltjes waarover de zwangere vrouwen hier schrijven heb ik ook al gehad, en elke maand vanaf mijn eisprong tot mijn ongi waren mijn borsten écht groter (serieus ik zag het aan mijn bh) en 3 van de 6 mnd deden mijn tepels echt super veel pijn. Helaas lijken de aanstaande-ongi pijntjes/kwaaltjes vaak heel veel op de zwanger-kwaaltjes. Deze maand is de eerste maand geweest dat ik juist géén grotere borsten kreeg, maar pas vanaf mijn NOD (nu 9 dg overtijd maar nog geen positieve test) kreeg ik ze wel. Het vrouwelijk lichaam blijft iets raars. Of moet ik zeggen 'iets wonderlijks'.

Heeeeel veel geduld gewenst voor het nieuwe jaar!

Terug
Bovenaan