't was als de eerste keer??

Tja hoe zal ik deze vraag eens beginnen.
Nou gewoon zoals het is. We hebben al vanalles met elkaar gedeeld als slijmproepen, schimmelinfecties enz. Dan kan dit er ook wel bij.

Mijn hele zwangerschap heb ik echt totaal geen zin gehad in sex. Jammer voor mijn vriend, maar it takes two to tango toch??
Zo langzamerhand krijg ik toch ook wel weer eens de behoefte, maar vind het echt doodeng.
Hebben meer mensen hier last van (vast wel), en zijn er inmiddels al ervaringsdeskundigen?

Hoi Marinally,

Ik vond de eerste keer ook dood eng. Wij hebben het dan ook heel voorzichtig aangepakt. Wat me goed geholpen heeft is een tip van de VK. Zij zei, ga eerst zelf eens " op onderzoek uit", kijken hoe het nu vanbinnen voelt, of er nog ergens pijn zit etc.
Wij gebruiken nu condooms en glijmiddel omdat ik nog niet aan de anti conceptie ben.

Mijn tip, neem er de tijd voor samen. En gewoon stapje voor stapje, dan merk je zelf wat wel en niet gaat.

Succes en vooral veel plezier ;)

De eerste keer na yordi z'n bevalling vond ik het ook doodeng, want ik was toen flink uitgescheurd en had ook hechtingen gehad. Het was toen ook wel pijnlijk. En het bleef pijnlijk. Later bleek dus na een bezoekje aan de gync dat er een bobbeltje zat. Was wat litekenweefsel. Dat ging later vanzelf weer weg. Wij hebben toen ook condooms en glijmiddel gebruikt.
Nu na de bevalling van Quinn hadden we ook al een keer eerder weer zin, maar toen had ik af en toe nog een paar druppels dat ik vloeide, dus wou ik liever nog geen sex hebben. We hebben elkaar toen een handje geholpen om het maar zo te zeggen. Zo langzamerhand krijg ik ook wel weer wat zin, maar durf het ook nog niet zo heel erg goed. Het voelt nu allemaal wel goed van onderen, omdat ik nu niet ben uitgescheurd en geen hechtings heb gehad, maar om de eerste keer weer sex te hebben, blijft toch even weer wat griezelig. Ook zullen we het nu weer met condooms en glijmiddel doen, omdat ik ook nog geen anticonceptie weer heb. Ik wil straks de spiraal laten zetten. Net als wat anne2010 zegt, doe het gewoon rustig aan, stapje voor stapje, voelt het niet prettig, doe het dan gewoon niet en misschien eerst wat glijmiddel erbij gebruiken, want dan gaat het allemaal wat soepelder.

Succes en veel plezier samen en geniet er van.

Liefs marielle

De eerste keer na yordi z'n bevalling vond ik het ook doodeng, want ik was toen flink uitgescheurd en had ook hechtingen gehad. Het was toen ook wel pijnlijk. En het bleef pijnlijk. Later bleek dus na een bezoekje aan de gync dat er een bobbeltje zat. Was wat litekenweefsel. Dat ging later vanzelf weer weg. Wij hebben toen ook condooms en glijmiddel gebruikt.
Nu na de bevalling van Quinn hadden we ook al een keer eerder weer zin, maar toen had ik af en toe nog een paar druppels dat ik vloeide, dus wou ik liever nog geen sex hebben. We hebben elkaar toen een handje geholpen om het maar zo te zeggen. Zo langzamerhand krijg ik ook wel weer wat zin, maar durf het ook nog niet zo heel erg goed. Het voelt nu allemaal wel goed van onderen, omdat ik nu niet ben uitgescheurd en geen hechtings heb gehad, maar om de eerste keer weer sex te hebben, blijft toch even weer wat griezelig. Ook zullen we het nu weer met condooms en glijmiddel doen, omdat ik ook nog geen anticonceptie weer heb. Ik wil straks de spiraal laten zetten. Net als wat anne2010 zegt, doe het gewoon rustig aan, stapje voor stapje, voelt het niet prettig, doe het dan gewoon niet en misschien eerst wat glijmiddel erbij gebruiken, want dan gaat het allemaal wat soepelder.

Succes en veel plezier samen en geniet er van.

Liefs marielle

haha toevallig wilde ik vanavond ook eens een topic hierover openen...

wij hebben ook weer aardig de behoefte eraan...
en gisteren via internet maar wat condooms besteld hahaa
als het goed is komen ze vandaag of morgen binnen!!

na xander hadden we al snel weer sex maarja had toen een keizersnede gehad en niks geleden van ondere dusja na 3 weken deden we het alweer,.,

nu is amy 4 weekjes en de behoefte is er echt alweer 2 weken maar wat marielle zegt handwerk maar van gemaakt nog ivm met wat vloeien maarja das nu ook weg....

ben heel benieuwd nu was ik ingeknipt ben inwendig gehecht en heb er geen last meer van fiets ook alweer enzo zonder pijn ik zit alleen met die verzakking maar wil het toch gaan proberen......

ben heel benieuwd voelt idd alsof je het weer voor het eerst gaat doen haha hoop alleen dat allesn goed genezen is van binnen....

tis tenslotte "pas" 4 weken geleden dat ik ben bevallen!!

owja ik ga ook aan de spiraal weer maar mag pas met 8 weken hier...

hahaha ja ik heb eigenlijk al vanaf de bevalling zin in sex (nu 4 weken geleden) en denk elke keer zal ik t doen of niet!! Maar durf nog niet echt! En mn man begint ook steeds meer signalen af te geven om het te doen haha.. ik zeg dan elke keer maar nog 2 weken wachten maar stiekem wil ik zelf ook!!!

Bij yarah was t toen wat anders idd met hechtingen en pijn toen hebben we t precies op de 6de week- dag... (ik met tegen zin) gedaan in de douche en dat viel me niet tegen!! Mn man was erg lief en voorzichtig. Dus daarna was t ook makkelijker om t gewoon weer te doen!
Maar nu met Dani heb ik geen pijn van onder gehad dus heb echt zoiets waarom nu nog niet hihi...

Succes allemaal weer met de eerste keer ;-)

lollig, ook ik wilde een berichtje hierover plaatsen.....
wij hebben het dus vanavond geprobeerd, maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, dat deed pijn! Bij de wond en vanbinnen ook!
Nu ben ik ook 'pas' 4,5 week geleden bevallen en ben ik erg lelijk geknipt (door de schaamlip tot in mn bil) en zijn de hechtingen nog niet opgelost en voelt het sowieso nog niet helemaal lekker onder en heb ik blaasontsteking, maar we (en vooral mn man natuurlijk) hadden echt wel weer zin in seks, maar ik geloof dat ik het nog maar een paar weken uitstel!
Hij is wel in me geweest, een heel klein stukje, maar het deed me écht te pijn en na de tijd had ik het gevoel alsof de wond gescheurd was. Is niet zo natuurlijk, maar zo voelde het. Is wel weer weggetrokken hoor....
Ik hoop wel dat het snel wel lukt, haha!
Ben eigenlijk een beetje bang dat ik opnieuw geknipt moet worden, want de vk zei ook dat ze een stukje schaamlip verkeerd hebben teruggezet en dat we daar wel eens last van zouden kunnen krijgen met de sex én ik heb het gevoel dat ze het veel te strak hebben teruggezet! Maar ik heb geen zin om naar de gyn te gaan want ik wil gewoon weer mezelf voelen!
Naja, sorry voor mn lange verhaal! Ik hoop voor iedereen dat het de eerste x weer goed gaat en inderdaad neem er de tijd voor!!!

liefsssss

lollig, ook ik wilde een berichtje hierover plaatsen.....
wij hebben het dus vanavond geprobeerd, maar aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj, dat deed pijn! Bij de wond en vanbinnen ook!
Nu ben ik ook 'pas' 4,5 week geleden bevallen en ben ik erg lelijk geknipt (door de schaamlip tot in mn bil) en zijn de hechtingen nog niet opgelost en voelt het sowieso nog niet helemaal lekker onder en heb ik blaasontsteking, maar we (en vooral mn man natuurlijk) hadden echt wel weer zin in seks, maar ik geloof dat ik het nog maar een paar weken uitstel!
Hij is wel in me geweest, een heel klein stukje, maar het deed me écht te pijn en na de tijd had ik het gevoel alsof de wond gescheurd was. Is niet zo natuurlijk, maar zo voelde het. Is wel weer weggetrokken hoor....
Ik hoop wel dat het snel wel lukt, haha!
Ben eigenlijk een beetje bang dat ik opnieuw geknipt moet worden, want de vk zei ook dat ze een stukje schaamlip verkeerd hebben teruggezet en dat we daar wel eens last van zouden kunnen krijgen met de sex én ik heb het gevoel dat ze het veel te strak hebben teruggezet! Maar ik heb geen zin om naar de gyn te gaan want ik wil gewoon weer mezelf voelen!
Naja, sorry voor mn lange verhaal! Ik hoop voor iedereen dat het de eerste x weer goed gaat en inderdaad neem er de tijd voor!!!

liefsssss

Terug
Bovenaan