t was begonnen......... na tijdje in zhuis weer gestopt pffff

hallo allemaal heb ff zin om te klagen... 2e paasdag om 4uur s middags kreeg ik krampen nog niet regelmatig vanaf 5 uur had ik om de 6 minuten vanaf half 7 om de 5 minuten. vanaf 21uur had ik om de 3min dus toch z huis gebeld moest gelijk komen.. in auto nog steeds weeen in wachtkamer ook nog lig ik aan ctg nog paar weeen gehad maar na 15min aan ctg stoppen de weeeeen erg vervelend .. was x andere gyn oudere vrouw heel hardhandig zou wellus voelen of ik ontsluiting had.. nou gewoon helemaal niks maar ze heeft zo aan t voelen en doorduwen geweest dat ik vanochtend pas ben gestopt met bloeden alleen van voelen of er ontsluiting was.. konden we weer naar huis.. nu elke dag nog steeds gevoel alsof ik ongesteld moet worden van die krampe maar zet maar niks door ben vandaag 39wkn en t spuugzat.... zo dat lucht op potje klagen

Klaag maar lekker. Kan mij voorstellen dat je baalt.
Nou maar hopen dat je snel mag bevallen.
Vervelend dat het ineens ophield.
Je moet maar denken : Bijna einde.

Fijn dat het oplucht.
Ik duim met je mee ;)
x

ik ken dat ja.. had dat ook met mijn nachtje ziekenhuis. Prachtige weeen, die weer stopten. Vervelend he! Is het je eerste kindje? Dan is toucheren echt pijnlijk. Ik vond het nu niet zo pijnlijk, maar heb ws wat meer 'ruimte' daarbinnen door twee bevallingen.

Wat vervelend! Denk je dat het eindelijk zo ver is, moet je nog wachten. Hopelijk kun je, naast in spanning afwachten, ook nog lekker uitrusten en genieten van je laatste beetjes zwanger.

Terug
Bovenaan