t' was zo leuk!

Vanmiddag het sinterklaasfeest gehad van mijn man zijn werk. En het was LEUK! Het was in een theater, dus echt precies goed voor isabelle. Ze kon de sint en zijn pieten goed zien van een afstandje (dat vind ik op deze leeftijd perfect). In de pauze veel snoepgoed en lekker wat gedronken. Na de pauze tijd voor de cadeaus! Ze heeft Sinterklaas zelfs een handje gegeven! Isabelle kreeg de manege van Duplo en Charlotte de sprekende Nijntje. Echt hele mooie cadeaus!
Jullie ook dit weekend sintvieringen gehad?

Groetjes Babybelle

hoi hoi,
wat een mooie cadeaus hebben ze gekregen zeg.
Wij hadden zondag het sinterklaasfeest van mijn werk. Het was echt heel goed georganisserd en Sarah vond het geweldig! Ik dacht eerst dat ze het wel eng zou vinden, maar helemaal niet dus. er was ook een aparte ruimte voor 0 tot 3 jarigen maar Sarah wou gewoon in de grote zaal met de grote kinderen en bij de muziek! Ze heeft staan dansen en zingen en mee staan klappen..haha echt schattig. Ze durfde zelfs naar een zwarte piet toe te gaan om strooigoed te vragen...hihi normaal is ze in dat soort situaties best verlegen. En ook sinterklaas wou ze naar toe en hij kreeg ook een hand! Zo stoer haha.
Maar we hebben met zijn allen genoten, zelfs Shira heeft rustig liggen rondkijken ;-)

groetjes Tamar

Bij mij en bij mijn vriend op het werk doen ze helaas niet aan sinterklaasviering. Wel jammer, maar gelukkig mag benthe woensdag met oma mee naar haar werk, want daar vieren ze sinterklaas voor de kinderen en kleinkinderen van het personeel. Ook erg leuk dus.

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan